![]() |
mannen, wat vinden jullie van beffen?? vies of lekker? en vrouwen van gebeft worden??
ik ben hier best benieuwd naar. Ik vind gebeft worden namelijk het lekkerste wat er bestaat. maar mannen wat vinden julli ervan? vrouwen mogen natuurlijk ook hun mening geven
|
Als ze geschoren is en geen vieze geur/smaak heeft, vind ik het geil om te doen :)
|
Niet zozeer superlekker, maar wel superleuk om die reacties van het meisje te zien enzo :eek:
|
Ik vind het alleen lekker als mijn vriend het doet, want hij kan het goed en kent mijn lichaam 100%. Hij doet er echt altijd veel moeite voor, ook als het een keer niet zo goed gaat door omstandigheden. Hij klaagt nooit over kramp of zo, en daar heb ik veel bewondering voor.:)
|
Oow! Het is toch prachtig om je meisje helemaal gek te maken met je tong! :p :p
Maar wat vinden de dames dan lekkerder of opwindender: bij hun clitorus of bij hun vagina zelf? Greets, a new born member. :) |
Ik vind het fantastisch, alleen jammer dat mn vriendin het niet vaker wil (ze wil er niet aan gaan wennen. dan is de lol er een stuk af voor haar).
|
Lijkt me niks :/
|
Zo ongeveer het lekkerste wat er is.
|
Citaat:
en jobber --> clitorus ;) |
Citaat:
En ik heb m,n vriendin nog nooit horen klagen :) maar ik hou dr wel van .. misschien vind ik het soms nog wel leuker om te doen dan het vrijen zelf. |
Het voelt lichamelijk verrukkelijk, en ontzettend intiem. Hij krijgt me met de kleinste tongbeweging helemaal tegen alle muren op, dus dat is wel kleine moeite, groot plezier.
|
ik vind t heerlijk! Mits het goed gebeurt... :o
enneh... mijn vriend vindt het leuk om te doen, dus komt dat even mooi uit :D |
Of lekker het juiste woord is weet ik niet. Leuk in ieder geval wel.
|
nog nooit gedaan, de rest wel, lijkt me dus echt supersmerig. Maar ja, het komt er echt wel een keer van als ik weer eens zo opgewonden als een raket ben.
|
ik vind het dus echt wel geweldig om te doen, en me vriendin geniet ervan, in haar woorden "je doet dat echt zo super lekker, echt geweldig, ik hou dat echt wel uren vol" ghehe, ik ook trouwens ;)
|
Voelt fantastisch, ontzettend jammer dat ik er nog nooit van klaargekomen ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
mijn vriend doet het bijna elke dag, ik zou niet meer zonder zijn 'kadootjes' kunnen. daarom ben ik zo bang, dat als we ooit uit elkaar gaan, ik nooit meer iemand ga vinden die zo lekker kan beffen (en het zo graag doet!...want het draait vooral om het graag doen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet nie eens of mijn vriend het wel lekker vind.. hij doet het wel maar... ik vind het in elk geval wel lekker :p
|
Citaat:
|
Het is zeker leuk alleen vergt het vaak wel wat tijd het zo te doen dat het "perfect" is bij je vriendin.
Want dit is echt bij iedereen anders. De grote lijnen zijn wel vaak hetzelfde maar het gaat om die kleine dingen. Er van uitgaand dat het goed bijgehouden is vind ik het heerlijk om te doen. |
ik vermaak me kostelijk daar beneden. iig bij mijn ex-vriendin wel :D
|
nou volgens mij vind het grootste deel van de mannen het wel lekker
|
ik vind het gewoon leuk om te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind t ook geweldig
(@ieneminie: wat bedoel je nou steeds met die rolleyes?) |
grappig poppetje :p
|
Citaat:
|
Niet teveel haren AUB (dat is wel vies)
Maar als het goed bijgehouden is daar beneden dan (hoe zal ik het zeggen) dan vermaak ik me wel hoor ;) |
haha oke dan haal ik hem weg
excuses mensen :D |
Citaat:
|
tot nu toe nog maar 2 jongens gehad die het een beetje konden...
ook eentje die opschepte, maar er echt niets van kon, ik lag natuurlijk helemaal dubbel, en hij dacht dat ik klaarkwam...LoL me vriend is erg goed! jaaah zeker weten... kan wel de hele week doorgaan :D ik vind het iig helemaal geweldig, en hij ook... |
ik zou het het weekend ok doen maar toen zeg ik die string ik d8 neej
was een beetjuh vies |
Citaat:
|
heerlijk om haar te zien genieten :D En ik ben er zelf totaal niet vies van....ik vind het best lekker om te doen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom op, niet aanstellen. Het hoeft niet lekker te zijn, als ze er maar schoon van wordt! (dus: even wassen, sowieso goede gewoonte voor je gaat vrijen) |
Citaat:
laatste, mee eens... |
Gebeft worden (y) lekker, enigste waar ik van klaarkom :)
Maar me vriend heeft er niet altijd zin in :mad: |
het is wel geil... en vind het ook geil smaken...
mijn ex... die vond het helemaal geweldig... nou ja, die vond alles wat ik deed wel geweldig :confused: Ik: euh... vond je dat lekker??? Zij: euh... je bent al een half uur bezig en ik kon de tel na 5 minuten al niet meer bijhouden:S scheen toch iets goed te doen :o |
hmmz 's ochtends wakker worden met je vriend tussen je benen (y) het is gewoon ZO heerlijk
(het doen is ook wel leuk ;)) |
Leuk om te doen.
|
Ik heb er totaal geen problemen mee om het te doen, integendeel :D
Francesco |
mja, ik vind het wel geil om te doen :)
|
Citaat:
Vooral vind ik het een zielig geheel , de gast moet niet opscheppen maar het gaat hier wel over jou plezier dus had in plaats van nu stoer te vertellen dat je er niets aan vond niet beter kunnen proberen uitteleggen hoet hij het wel moets doen :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |