Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat gebeurt jou als je vriend(in) niet bij je is? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=506457)

Phileine 10-06-2003 16:30

Wat gebeurt jou als je vriend(in) niet bij je is?

Ok, dit klinkt gek. Maar als ik niet samen ben met mijn vriend lijkt mijn energie-voorraad zich te halveren. Niet dat ik dan weg zit te kwijnen voor mijn raam, maar even tien kilometer fietsen doe ik toch liever met hem samen. Alleen kan ik dat nauwelijks opbrengen. Het lijkt wel een tijdelijke Pfeiffer die iedere keer terugkomt. :|

Verder luister ik altijd typische liedjes als ik alleen ben en is het afscheid iedere keer ingrijpend.

Jullie?

miro 10-06-2003 16:42

Aangezien mijn vriend bijna altijd bij me is (ook snachts) gebeurd er niet echt superveel met me. Ik denk meer aan m, en mis m vaak ook wel maar t is nooit zo dat we voor lange periodes ofzo afscheid hoeven te nemen. Ik merk wel dat ik minder "ondernemingszin" heb, ik zou liever leuke dingen gaan doen. Maargoed daar heb je natuurlijk ook vrienden voor.

Gwinnie 10-06-2003 16:46

ik lijk idd ook minder energie te hebben dan wanneer ik met hem ben. verder heb ik minder zin in dingen dan wanneer ik met hem ben en denk ik superveel aan m.
en door dat denken krijg ik kriebels/steekjes in mn buik ...

DEChengst 10-06-2003 17:04

Dan ga je lekker van je vrijheid genieten en dingen doen waar je met vriend(in) in de buurt niet aan toe komt. Geen leven naast je partner hebben is hoogst ongezond.

Phileine 10-06-2003 17:16

Citaat:

Desecrator schreef op 10-06-2003 @ 18:04:
Dan ga je lekker van je vrijheid genieten en dingen doen waar je met vriend(in) in de buurt niet aan toe komt. Geen leven naast je partner hebben is hoogst ongezond.
Precies. Iedereen met een relatie is volgens jou toch een zielepoot, ha?

Beste Desecrator: niemand in dit topic beweert dat hij/zij geen eigen leven heeft. Dit topic gaat sec over de gevoelens die je hebt als je alleen bent.

En als je er echt niet tegen kunt; wat doe je op dit subforum? Je kunt namelijk ook over computers praten, hoor!

*zucht*

DEChengst 10-06-2003 17:31

Citaat:

Scatterheart schreef op 10-06-2003 @ 18:16:
Precies. Iedereen met een relatie is volgens jou toch een zielepoot, ha?
Waar zeg ik dat dan ?

Citaat:

Beste Desecrator: niemand in dit topic beweert dat hij/zij geen eigen leven heeft. Dit topic gaat sec over de gevoelens die je hebt als je alleen bent.

Dat zeg ik dus. Op zo'n moment geniet ik van andere dingen dan mijn relatie.

Citaat:

En als je er echt niet tegen kunt; wat doe je op dit subforum?

Pff. Ik kan overal tegen :p

Esmée 10-06-2003 17:35

Nou weinig, ik ben niet zo afhankelijk ingesteld. Tuurlijk je denkt aan hem en mist hem (als je elkaar 1 dagje niet ziet of zo niet extreem natuurlijk) maar voor de rest, ik heb ook gewoon eenleven dat doorgaat als hij er niet is hoor :)

sinsere 10-06-2003 17:46

Als mijn vriend niet bij me is, dan onderneem ik ook zat leuke dingen. Als ik vakantie heb door mijn studie, moet hij overdag gewoon werken .. dus vermaak ik me ook zonder hem. We zien elkaar dan gewoon 's avonds en de weekenden.

Maar met hem samen is alles wel veel leuker. Ik zou in mn eentje echt nooit een stuk gaan wandelen, en met hem vind ik dat geweldig om te doen. Lekker lopen, kletsen enzo ..
En zo heb ik dat met nog wel meer dingen. Er is voor mij geen geschikter persoon dan hij, om lekker een dag mee weg te gaan. We gaan vaak naar Amsterdam of een andere grote stad, en uit eten e.d.

Mja, t liefst doe ik de dingen wel met hem :)

Dusjcrib 10-06-2003 19:07

Het ligt eraan hoe ik me in het algemeen voel.. Wanneer ik niet zo lekker in mn vel zit kan ik ineens heel onzeker en paniekerig worden over zijn gevoelens voor mij, en het andere moment ook ineens weer heel bang voor het hele idee 'liefde'.

Ik mis hem dan, maar voel me niet verloren of wat dan ook. Ik heb tijd voor mezelf nodig, veel tijd voor mezelf, en die heb ik dan, en die heb ik ook nodig :) Net als tijd voor mn vrienden en vriendinnen en al mijn niksbezigheidjes. Ik hou van alleen zijn, en glimlach dan gewoon telkens als ik aan hem denk.

Ik zou hem niet altijd om me heen willen hebben, omdat ik dat met niemand wil.. Maar als ik hem best lang niet zie of spreek, ja, dan moet ik toch zn stem wel weer even horen enzo :)

Lethalis 10-06-2003 20:52

Dat kan 2 kanten op werken. Soms plan ik alles vol, zodat ik iets te doen heb. Dat heb ik voor mezelf nodig, zodat ik lekkerder in mijn vel zit. Maar soms voer ik ook helemaal geen reet meer uit en zit ik de hele tijd aan haar te denken.

:/

Sherco 10-06-2003 21:01

Mijn vriend woont 250 km bij me vandaan, dus ik weet hoe het is als hij er niet is...
Aangezien ik hem vooral in de weekenden zie ga ik als hij er niet is gewoon naar school en doe dingen met vrienden enzo, maar ik mis hem natuurlijk wel. Niet alsof ik de hele tijd aan hem zit te denken maar af en toe doet of zegt iemand iets en dan moet ik aan hem denken :)
Ik heb best een eigen leven hoor, maar ik doe idd ook meer dingen MET hem, gewoon omdat veel dingen leuker zijn om met z'n tweeen te doen :)

Revan 10-06-2003 21:06

eigenlijk gebeurt er niet veel met me. ja natuurlijk, ik heb haar liever bij me, maar om nou te zeggen dat ik echt anders wordt waneer ze niet bij me is... nee

Reverend 10-06-2003 21:08

dan ben ik futteloos, slechtegehumeurd en mijn haar zit kut....

nare man 10-06-2003 21:09

Citaat:

Esmée schreef op 10-06-2003 @ 18:35:
Nou weinig, ik ben niet zo afhankelijk ingesteld.

Fly-girl 10-06-2003 21:44

hmm, ik zie mn vriend wel op school dus ben gewend hem vaak wel te zien, maar afspreken is minder vaak. Als ik toevallig vroeg uit ben of een weekend niets te doen heb, dan kan ik wel een beetje doelloos zitten nixen en dan bedenken dat ik veel liever bij hem was geweest maarja meestal heeft hij wel iets te doen dan want anders hadden we denk ik ook wel afgesproken. ach...soms komt het zo uit dat mijn vrienden het heel druk hebben en hij ook met zijn vrienden, tsja en dan zit ik wel een beetje beteuterd alleen thuis ja :o :p meestal regel ik een uitgaansfeestje met een vriendin of iets anders leuks met vriendinnen of ik ga gewoon lekker een avond met mezelf nix doen, tv kijken of zelfs iets aan school doen (heb ik dat maar weer gedaan). Ik overleef het altijd wel:) alleen als ik hem echt een paar dagen niet zie dan mis ik em echt wel en wil ik hem graag zien en bij hem zijn. komt denk ik ook omdat ik gewend ben hem altijd op school te zien *zucht* kijkt beetje op tegen 3 weken op vakantie zonder hem..

~Black Rose264~ 10-06-2003 22:18

Ik mis mijn vriend als ik niet bij hem ben, maar dat vind ik wel fijn eigenlijk. Dan voelt het goed als ik hem weer zie.
Ik heb ook veel tijd voor mezel nodig, gewoon om muziek te luisteren of iets te lezen enzo. Maar ik zie mijn vriend ook niet elke dag dus dat komt allemaal wel goed uit :) Zie er alleen wel tegen op dat hij 5 weken weg is deze vakantie, langst dat ik hem niet heb gezien is 3 dagen tot nu toe...
Maarja, dan is zijn terugkomst vast erg fijn :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.