![]() |
php(bb) vraagje
Je ziet soms van die sites die hun website ahw integreren in hun phpbb forum (of is het omgekeerd?). Omdat ik (nog) niet zo goed met php overweg kan zal ik daar maar niet aan beginnen.
Maar is het mogelijk om een php pagina te in je html pagina te 'integreren'? Bv: in de index een deeltje met de laatste topics of zo van het phpbb forum of gewoon het hele forum in een cel (van een tabel) van een pagina... |
natuurlijk kan dat...
voorbeeld: je wilt het forum met ID: 2 op je homepage, dan moet dit ergens in je pagina Code:
boven je kan ook phpbb oproepen: PHP-code:
|
het is een url buiten de website (andere host voor php)...
|
Citaat:
|
er is een hack voor, maar ik heb hem nooit gebruikt omdat ik meerdere portal systemen gebruik voor mijn sites.
probeer phpbbhacks.com eens. Edit, misschien dat dit werkt voor je |
Citaat:
|
Citaat:
een hack is illegaal als er gebruikers-rechten worden geschonden zonder toestemming van de auteur. een hack kan ook legaal zijn, al het dan meestal "patch" word genoemd, maar hack/patch zijn hetzelfde |
dat is wel php en ik zou liever php in html gebruiken als dat kan maar hier kan ik ook wel wat mee (als het lukt ;) ) bedankt
|
|
1. Create a directory 'mods' within your phpBB2 directory if it
does not already exists. 2. Upload the complete 'phpbb_fetch_all' folder into the 'mods' directory. 3. Open the following file in your browser: phpBB2/mods/phpbb_fetch_all/examples/portal.php van mij staat het forum niet in phpbb als map moet ik dan alles wijzigen op die pagina's? |
Citaat:
Het is bij lycos.nl en het forum staat niet onder een map (dus gewoon alles subfolders meteen in ftp). In welk bestand van die mod kan ik hem naar het juiste adres zenden? :eek: |
Citaat:
<? phpinfo() ?> zet dat eens in een lege file |
Citaat:
het moet <?php phpinfo() ?> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |