![]() |
Wat is jouw favoriete feestdag?
En welke mogen ze van jou wel afschaffen? :)
|
een verjaardag van iemand anders.. verder doen 'feest'dagen me niet zoveel, maar tis wel leuk dat je een vrije dag hebt :)
|
Kerst is meestal zo'n verplichting ivm familiebezoek enzo. Dat is zeker vervelend als je familie (zoals bij mij) verdeeld over de hele Benelux woont.
Koninginnedag is een erg gezellige feestdag, veel activiteiten en gezelligheid in de stad. |
Wat bedoel je met een feestdag? Alles waar je vrij voor krijgt, dan mag hemelvaart wel afgeschaft worden. Leukste feestdag weet ik zo niet
|
Nieuwjaar denk ik. Dan de stad in gaan en iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen. Nieuwjaar overdag is saai, heel de fam langs enzo.. :(
|
Ik vind alle feestdagen in de winter wel iets heel gezelligs hebben, kerst, sinterklaas, nieuwjaar. Koud buiten, warm binnen, leuke films op tv, gezellige sfeer enz.
Wat ik minder leuk vind.... Carnaval. Niet dat ik t niet vier, t hoeft ook niet afgeschaft geworden. Carnaval vind ik gewoon het minst leuke van allemaal. |
Ik vind sinterklaas verreweg het leukste. Iets afschaffen hoeft van mij niet.
|
Favoriete heb ik niet echt, maar met dagen als Kerstmis doe je tenminste nog eens wat, al heb ik nou ook niet echt de behoefte aan een boom in m'n huis en dat soort troep. Maar een gezellig kerstdiner vind ik wel aardig.
Waar ik wél een hekel aan heb is het hele scala aan nietszeggende feestdagen die nu weer de revue passeren. Hemelvaart, pinksteren, het doet me allemaal niets en het is alleen maar irritant dat alle winkels dicht zijn en je ov niet geldig is. Lekker afschaffen! |
Sinterklaas en mijn eigen verjaardag :)
|
Een festival! das altijd gezellig! (y) :D Das toch ook een feestdag?
|
mn verjaardag
oud en nieuw (maar niet nieuwjaarsdag,want dan moet je weer naar familie terwijl je brak bent enzo :S) |
Sinterklaas.
En wat mag weg? Hm. 2e kerstdag (H) Toch vakantie :p |
Favoriet: Sinterklaas
Wat weg mag: Carnaval |
Ik vind Pasen en Sinterklaas altijd wel leuk
Verschrikkelijk vind ik kerst! |
Sinterklaas is cool en kerstmis mag weg
|
Favo: sinterklaas
weg met: Kerstfeest, lekker een verplichte 'gezellig doen met de hele familie' dag (n) |
net als veel anderen hier: SInterklaas
en idd kerst zuigt ivm familie |
Op de 1 of andere manier vind ik Pasen altijd wel leuk :) Misschien omdat we er niet zoveel aan doen..
Lekker met paaseitjes, vrolijk.. dat heeft wel wat. |
Op één staat zonder meer Sinterklaas, pasen staat ook wel hoog. Kerst vind ik aan de ene kant onzin, omdat heel veel mensen dan zo hypocriet en schijnheilig is als het maar kan...maar aan de andere kant is de sfeer wel weer speciaal ed. Iets afschaffen hoeft van mij niet, ik heb weinig met carnaval, maar om het daarom nou af te schaffen...? Anderen vinden dat weer het einde.
|
Pasen, want ik ben fan van paaseitjes. Er hoeven geen feestdagen afgeschaft te worden, ik ben in een tolerante bui :).
|
Pasen, want ik ben fan van paaseitjes. Er hoeven geen feestdagen afgeschaft te worden, ik ben tolerant :cool: ;).
|
favoriet: sinterklaas
afschaffen: kerstmis |
- CARNAVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool:
- Verjaardag en Kerst is ook wel leuk :) Welke wegdoen? Hmz... eigenlijk geen. |
Favoriet: NIEUWJAAR!!!!!!!!
|
favo Leidensontzet 2 en 3 oktober
afschaffen weet ik niet |
Ik hou eigenlijk niet zo van feestdagen, maar nieuwjaar kan er mee door. Kerst mag afgeschaft worden.
|
Heb niet zo m'n favoriet, elke feestdag heeft wel iets..
Maar goed, Sinterklaas is idd wel het leukste ja.. Hoeft niet persé iets weg, vind het wel goed zo.. |
Sint Maarten (tevens ook mijn verjaardag :)) en Sinterklaas en Kerst vind ik leuk
Verder hoeft er van mij niks afgeschaft te worden. |
Leukste: Sinterklaas
Mag weg: Nieuwjaar... ik haat vuurwerk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |