![]() |
Uit na bijna 2 jaar
Heej menssuh..
Kweet niet zo goed waar ik moet beginnen, 2 jaar geleden heb ik een jongen via de chat leren kennen.. Na een lange tijd (6 maanden) is hij mij op komen zoeken. Na zo'n 3 maanden elkaar te hebben gezien zijn we iets met elkaar begonnen, ik was toen nog maar 14! :eek: We kregen iets op mijn verjaardag 15 juni dus.. Najah ik ben gewoon een moeilijk meisje, in het begin niet toen was ik super lief en super verlegen, maar begon hoe langer we hadden steeds meer te veranderen. :( Zijn vrienden mochten mij niet waarschijnlijk vanwege het leeftijdsverschil..(hijs 19) najah daar kon ik dan wel mee leven. Hij heeft hobby's: Voetballen, en moet dus elke dinsdag en donderdag trainen.. en hij kaart graag met zijn vrienden en gaat graag naar voetbal wedstrijden kijken. Najah in het begin ging dat nog goed (6 maanden).. Maar daarna werd ik steeds moeilijker en moeilijker.. Kwou altijd maar bij hem zijn, mijn vader overleed vorig jaar maart najah is en was natuurlijk moeilijk hij heeft me er tot op de dag van vandaag nog steeds doorheen geholpen. Hij heeft het intotaal 3x uitgemaakt.. maar nam me steeds trug omdat ik anders het leven niet meer zag zitten.. Tot op de dag van vandaag.. Een meisje van internet heeft ons genaaid.. ze zij dat ze met hem was vreemd gegaan enzow terwijl dat achteraf helemaal niet waar blijft te zijn, ik vind ook een andere jonge leuk maarjah die werkt op de kermis dus dat is zoiezo niks!... Hij heeft het net over de telefoon uit gemaakt.. ik wist niet wat ik hoorde.. hij betekent echt alles voor me.. om hem geef ik alleen nog maar!.. Kheb maar 1 vriendin waar ik mee om ga. Ik voel me echt bedonderd door iedereen.. najah ik weet ook niet waarom ik dit typ.. Thanx voor het lezen iniederegeval!!! (K) |
O jij bent t meisje van de kermisjongen. Denk dat als ik de dingen hoor die je in beide topics beschrijft het alleen maar reeel is dat t uit is. Klinkt hard, maar denk dr maar ns over na, denk dat jij ook niet echt gelukkig was zo.
Evengoed wel klote voor je..... (vooral over de telefoon :eek: ) |
het blijft natuurlijk klote voor je, vooral over de telefoon. Maar jij zelf vindt een andere jongen leuk. En stel je voor dat hij niet op de kermis werkte? Had je hem dan ook laten gaan? Ik kan uit je verhaal trouwens niet opmaken waarom hij het heeft uitgemaakt.
Ik wens je in ieder geval sterkte |
op jouw leeftijd verander je nu eenmaal heel erg, terwijl je op je negentien al een heel wat stabieler karakter hebt gekweekt. hij verwachtte waarschijnlijk niet dat jij nog zo zou veranderen qua ingesteldheid etc, je beantwoordt niet meer aan het beeld dat hij destijds van je had.
hij was blij met de situatie zoals die eerst was, jij nu niet meer... dat hij je drie keer heeft 'teruggenomen' uit medelijden vind ik zowiezo al geen goede basis voor een relatie. is hij nog wel verliefd op je? waarom wil je deze relatie redden (dat gevoel krijg ik als ik je topic lees)? omdat hij al zo lang duurt, vind je het verspilde tijd als het nu nog uit gaat? zie het zo: je hebt twee hele leuke jaren gehad, maar nu is het tijd om dat hoofdstuk van je leven af te sluiten. het feit dat je ondertussen al kriebels in je buik voelt voor iemand anders (ook al is een relatie (misschien) niet mogelijk) wil toch zeggen dat je het (onbewust) al geaccepteerd hebt dat je hem kwijt bent? een relatie die op de klippen loopt is een heel spijtige zaak, en zeker na twee jaar, maar 'het duurde al zo lang' is absoluut geen reden om ze te proberen te redden. ik weet trouwens héél goed hoe het voelt. op jouw leeftijd heb ik exact hetzelfde meegemaakt (meisje op msn, vreemdgegaan, niet waar... blabla. alleen waren wij nog maar vier maanden écht samen (al wel twee jaar beste vrienden, wat gevoelsmatig toch wel ongeveer hetzelfde betekent)). dat sleept nu trouwens nog altijd aan. als je er het fijne van wil weten, laat het me maar weten (lang verhaal). xxx |
Het gaat me helemaal niet om die 'andere' jongen, ik heb zelfs tegen mijn vriend gezegt dat ik toch voor hem kies ik kan gewoon niet zonder hem ken hem al bijna 3 jaar!
En ookal ben ik verliefd geworden op een jongen waar een relatie onmogelijk mee is.. wil ik mijn vriend nog niet kwijt. Gevoelens hou je nou eenmaal niet tegen! Hij heeft het met me uitgemaakt, omdat ik gewoon een onwijs moeilijk meisje ben.. Word gauw boos enzow.. maarjah dat is nouw eenmaal mijn karakter, en om te horen dat het me eigen schuld is word ik alleen maar deppresiefer van.. (sorry voor de spelfouten...) Kussies! |
Citaat:
correct me if I'm wrong :) Citaat:
|
idd...na 1 jaar...maar rekenen kan lastig zijn hor :p
|
Citaat:
|
khad aankomende zondag 2 jaar met hem
|
Citaat:
hij is alles voor je, maar ondertussen vind je wel een ander leuk? http://www.smilies.nl/yellows/unhappy.gif en je zegt dat je gauw boos word omdat dat bij je karakter hoort.. maar als je weet waar je 'fouten'' zitten kun je toch proberen er wat aan te doen? succes ermee.. |
Citaat:
|
Misschien dat je nu weer iets eerder "volwassen" bent. Heb namelijk het idee dat je nog niet de ware liefde bent tegengekomen. Hoe kun je nou verliefd worden op een andere jongen en toch beweren dat je vriend alles is voor je? Word denk ik tijd dat je eens alles op een rijtje zet want er zitten een paar tegenstrijdigheden in je verhaal, naar mijn idee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |