Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   ik ben nu 72 uur op (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=50669)

JJzD 11-04-2002 10:51

ik ben nu 72 uur op

weet nou niemand een manier om in slaap te komen??
(heb een paar uurtjes in bed lopen woelen ja)

(8ergrond: ze zijn me dossier kwijt en hebben me 2 dagen lang medicijnen onthouden :mad:, nu hbe ik medicatie maar absoluut geen slaap meer)

Ki Fighter 11-04-2002 11:02

Heb ik ook last van, sorry ik weet er ook niks op. Maar wat ik niet ga doen is slaappillen slikken.

Somebody Special 11-04-2002 11:05

Citaat:

Ki Fighter schreef:
Maar wat ik niet ga doen is slaappillen slikken.
Waarom zou je dat niet doen? Als het je helpt in slaap te komen / te slapen dan is dat toch alleen maar fijn :confused:

On topic: Ik weet het ook niet. Hou je alleen een beetje rustig en niet te druk want dan gaat de slaap (weer) over

fruitmand 11-04-2002 11:19

geen drukke dingen doen. volgens mij is dat de beste oplossing. Op een bank liggen met een boek, geen radio of tv, en gewoon rustig liggen. Dan komt de slaap vanzelf wel. Ik ben een keer 48 uur wakker gebleven, en ik weet hoe erg het is...dit is natuurlijk nog erger. Maar ik bleef gewoon uuuuren achter elkaar op de bank liggen, en de slaap kwam eindelijk. Als je dan die ene keer, het mag zelfs maar 15 minuten zijn, dan komt de slaap daarna alweer veel sneller!!!
suc6:)

AtHell 11-04-2002 13:22

*onvriendelijk*

oooof mja doe maar niet, ga huppelen tot je uitgeput bent eet veel en ga in je bed liggen.

[edit: let een beetje op je woorden, 'grapjurk']

@pie 11-04-2002 14:12

juist wel druk doen, put jezelf zo hard uit dat je lichaam wel uit MOET rusten.

DutchECK 11-04-2002 15:00

Als ik niet in slaap kan komen, ga ik altijd vermenigvuldigingssommetjes maken. 32x12, 88x34, etc. Ik ben dan zo weg!

de doornvogel 11-04-2002 17:55

Ga op je rug op bed liggen. Roep tegen alle stemmen en gedachten: STOP, elke keer dat er weer een piekerige gedachte opkomt roep je: STOP! Ga nu een mooi verhaal verzinnen. Adem diep in door je neus en uit door je mond. Leg je armen naast je lichaam.

Zaza123 11-04-2002 20:47

Citaat:

somebody special schreef:
Waarom zou je dat niet doen? Als het je helpt in slaap te komen / te slapen dan is dat toch alleen maar fijn :confused:

On topic: Ik weet het ook niet. Hou je alleen een beetje rustig en niet te druk want dan gaat de slaap (weer) over

Werekt nie bij mij!!!!!!!
ramp ramp ramp ramp

dystopia 12-04-2002 01:45

Probleem had ik vroeger ook wel. Na 1000 tellen en wanneer je een fout maakt weer terug naar het laatste tiental. Daarna terug. Als je dat hebt gehaald die je 2 naar boven en 1 naar beneden tot aan 1000 en weer terug. Dan 3 naar boven en weer terug.

Je wordt er niet intelligenter van, wel moe :D

Lethalis 12-04-2002 08:03

Citaat:

dystopia schreef:
Je wordt er niet intelligenter van, wel moe :D
Probeer getallen te verdubbelen .. is veel vermoeiender en je leert er misschien nog wat van ;) :p

Rufus 12-04-2002 09:18

Gewoon niet meer achter dat scherm zitten en je bed op zoeken. doe je ogen tenminste 20 min dicht en kijk of je dan slaapt je of nee (is vrij moeilijk las je als slaapt maar ok

JJzD 12-04-2002 16:33

Citaat:

Rufus schreef:
Gewoon niet meer achter dat scherm zitten en je bed op zoeken. doe je ogen tenminste 20 min dicht en kijk of je dan slaapt je of nee (is vrij moeilijk las je als slaapt maar ok
al gedaan maar goed

resultaten vrijdag 12 april

- na 80 uur ben ik eindelijk in slaap gevallen
- na 96 uur eet ik eindelijk iets noiemenswaardig (ook al heb ik geen honger)
- riagg almere heeft riagg veluwe vallei op zijn flikker gegeven dat ze enorme risico's nemen. daar zal dus verbetering optreden
- ik hbe geen last gekregen van stemmen en de foute ged88 kon ik uitschakelen
- ik bne niet paranoide geworden

al met al heb ik enorme mazzel gehad

grtz JJ
(en over voor de trein springen :)
grappenmaker, je weet blijkbaar niet wat je zegt dus vriendelijk verzoek hier te verdwijnen. VOLWASSENHED is erg belangrijk op dit forum, en je bent all1 maar triest)

Qamra 12-04-2002 18:18

Citaat:

JJzD schreef:

(en over voor de trein springen :)
grappenmaker, je weet blijkbaar niet wat je zegt dus vriendelijk verzoek hier te verdwijnen. VOLWASSENHED is erg belangrijk op dit forum, en je bent all1 maar triest)

Hoe ga ik dit niet grof zeggen.. Het is niet grof wat ik wil zeggen ookal lijkt dat zo... :confused:

Nou ja: je bent ook zelf wel volwassen genoeg om die grapjurk te negeren. Dat weet ik zeker...

Verder heel veel sterkte ondanks dat ik je verhaal niet ken :) *knuffel*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.