![]() |
Waar heb jij een hekel aan?
en dan bedoel ik neit spruitjes of witlof
maar meer mensen die nooit op tijd komen, oppervlakkige mensen, mensen die liegen.. als iets niet goe dgaat.. zulke dingen:) |
Als iets niet werkt zoals 't hoort te werken.. Een computer bijvoorbeeld. Kan ik echt heeeel geirriteerd raken :o
|
- MENSEN DIE LIEGEN
- MENSEN DIE OORDELEN OVER IEMAND ZONDER XE ECHT TE KENNEN - MENSEN DIE MET OPZET ANDEREN BUITENSLUITEN er zijn vast nog wel meer dingen maar daar kom ik nu even niet op |
arrogantie, het niet kunnen vertrouwen van mensen, onrecht
|
Mensen die denken dat ze de enige op de wereld zijn.
|
Onrecht.
|
Mensen die alles in caps typen :o :p
|
mensen die liegen
mensen die heel veel vooroordelen hebben mensen die achter je rug om lullen |
Mensen die je niet uit laten praten.
|
met stip op nummer 1:
oppervlakkige mensen mensen die opzich best aardig zijn maar waar je neit goed mee kan praten.. Als je dan toch een poging doet komt dr neit meer uit hun dan een knuffel.. Ze weten niks zinnigs te zeggen.. Zeggen dan dat het hun echt wat doet enzo, maar liegen dan.. Nee als het er op aankomt heb je niks aan ze.. |
Mensen die hun werk niet goed doen doordat ze laks zijn :mad:
|
jaloezie en arrogantie staan toch wel bovenaan het lijstje
|
liegen, vertrouwen schenden, roddelen
|
mensen die liegen. kan ik zeer slecht tegen
|
Naieve mensen
Laatkomers Bemoeiallen Funky wannabe's (en ja dat woord heb ik zelf verzonnen :p) Breezersletten Op dit moment ook even alle leden van mn afstudeergroep :mad: |
Nog een:
Alle meiden van mn school (zijn alleen maar meiden). Hebben voor hun 18e al een auto, elke drie maanden een telefoon, lopen mee met de nieuwste mode enz. En maar opscheppen over pappie terwijl ze zelf niet eens werken. |
Citaat:
|
roddels en achterklap
|
Egoistische mensen, domme mensen :o
|
Vandaag mensen in het algemeen, heb slecht geslapen en ben misantropisch.
Over het algemeen heb ik geen hekel aan een specifiek soort mensen, te laat komen doe ik zelf ook wel en egoïsme heeft iedereen in zich. Breezersletten moeten zelf weten hoe ze erbij lopen en ik geloof niet dat er mensen bestaan die niet roddelen. |
Arrogante mensen, mensen die je ten onrechte ergens van beschuldigen, mensen die net doen of ze je aardig vinden en dan pas na een tijd zeggen dat dat eigenlijk niet zo is. :mad:
|
Mensen die altijd te laat zijn. Grmbl, daar word ik kriegel van.
|
mensen die liegen
arrogante mensen hypocriete mensen asociale mensen |
mensen die liegen
mensen die nooit op tijd komen mensen die denku dat ze alles zijn |
idols
wannebe's alto's RnB Scooters Hip-Hop de verkeerspolitie ingehaald worden |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Domme mensen!!!!
|
Citaat:
|
Mensen die altijd te laat komen!!!!!
en mensen die liegen ook |
Mensen die ANDEREN HUN ROMMEL OP LATEN RUIMEN EN ZELF NIKS DOEN BEHALVE ZEUREN !!!!
(Frustraties op werk...solly:o) |
Onduidelijkheid en afwijzingen in de liefde~!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Discriminatie.
De kloof tussen arm en rijk in de wereld. Het CDA en de VVD. |
Kabinet Balkellende 2.
Feministen. Oppervlakkige mensen. en mezelf haat ik ook op 't moment. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een hekel aan de fuckin breezahcultuur en alles wat ermee te maken heeft
en ik heb een schijthekel aan mensen die hun kraagjes omhoog doen, die mogen ze van mij in stukken hakken |
pesten....
arrogantie en zoals iemand zei, een simpel ding als bijvoorbeeld de compu crashed :mad: |
owwwww, en ik las net iemand discriminatie opschrijven.
dat vind ik ook zoiets doms ja!! |
Als mijn vrienden pijn hebben. GRR. :mad:
|
Mensen die vragen hoe het gaat en het antwoord niet afwachten.
|
Citaat:
*vind hoge kraagjes gewoon mooi* |
-Nu tegenwoordig aan die zogenaamde uitgaanjongeren die zich ongelooflijk debiel gedragen en vervolgens de volgende dag opscheppen over hoe bezopen ze wel niet waren de vorige dag.
Maar aan de andere kant krijg ik er wel een beter gevoel bij dan weet ik ieder geval dat ik gelukkig wat wijzere praat in huis heb. (Misschien arrogant, maar de meeste van dit soort mensen voelen zich ook arrogant tegenover mij over andere reden waar ik absoluut niet trots op zo zijn). -Kwetsen. |
mensen die opscheppen, die andere buitensluiten, racisten, mensen die denken dat ze alles kunnen en meelopers....
|
Citaat:
dat is al erg genoeg,, maar ik moet om het weekend tegen zijn lelijkere dubbelganger aankijken hoe denk je dat dat is?? |
Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die zich bij het discussiëren laten leiden door hun emoties, nooit gehoord hebben van fatsoenlijk argumenteren en denken dat de overheid tegen hen samenspant.
|
Wat me het meest irriteert is toch wel arrogantie.
Verder mensen die sommige mensen buitensluiten en niet accepteren. Mensen die oordelen zonder iemand echt te kennen (bijv. op uiterlijk beoordelen). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |