![]() |
En nu ben ik benieuwd.. hoeveel heeft je partner er in bed gehad?
En dan heb ik het niet over 'gefriemel' maar over het 'echte' werk
:D |
1, namelijk mij:)
|
hmm :o
hij was een mannelijke sloerie vooral in z'n puberjaren. Hij kan het zelfs niet meer tellen. Hij heeft ook de meest waanzinnige dingen gedaan op seksvlak. Ach ik kan het niet erg vinden, nu is hij toch heel wat ouder en gekalmeerd. |
alleen maar mij :) gelukkig
|
veel veler veelst...
mister playboy heeft nu voor mij gekozen, maar vroeger had die wel 'n pak vriendinnen ja... vind het niet zo erg, maar wil er niets over horen :) |
Citaat:
|
ik ben zn eerste, en ik heb het hem goed geleerd :p
|
Voor mij twee :)
|
Alleen met mij
|
2.
ik en een ander meisje. al kan ik me niet voorstellen dat hij dezelfde dingen (naja, 1 van de :D) met haar heeft gedaan als met mij.. heeeel raar idee.. |
*heeft geen partner*
|
1 and that´s me :)
|
Eentje, en dat schijnt geen doorslaand succes geweest te zijn. Maar misschien zegt hij dat alleen maar om mij te sparen.
Och, boeie, zij is ex, in de zin van exit! |
ik ben nummer 7
hoera hoera :( |
Eén, we waren elkaars eerste.
|
m,n vriendin heeft voor mij met 1 jongen naakt in bed gelegen .. maar van het echte werk is het niet gekomen.
ikke ben de eerste met wie ze all the way is gegaan :) |
Ze heeft zelf 4 voorgangers :o
En voor zover ik weet is zij nog steeds maagd dus ik ga nummer 1 zijn als alles zolang doorgaat :) Maar goed, zover is zij nog niet dus dat is nog niet aan de orde :) |
Ik ben nummer 13.
|
één, jiehoe.. we zijn elkaars eerste.
|
uhm geen id dan moet ik hem eerst nog even tegenkomen :o
|
Wij zijn ook elkaars 1ste :)
|
euh...ik dacht dat ik de 34e was :D
en ze is 2 jaar jonger. Maar ze kan me natuurlijk ook gewoon gepest hebben :P |
2 voor mij.
Eerst ewas op kamp met een meisje en duurde een totaal van 30 seconden, hij heeft er veel spijt van. 2de was met z'n ex, en dat is voor hem ancient history. En alleen om de sex.. (*kuch*) En met mij, wil hij niet eens alleen als ik het ECHT wil, lol. Tsja... hij heeft iets meer ervaring dan ik dus :P maar ik ben z'n eerste serieuze meisje :D dus kan ik hem ook wat leren :D |
1, en dat ben ik.... :)
|
Citaat:
Hij is wat ouder en vroeger heeft hij ook heeeeeeeeeel veeeeeeeel meisjes versleten en "het" gedaan valt in principe dus nog meer tenminste in de zin van met hoeveel hij heeft liggen rommelen.. Maar ja hij is al bijna n'jaartje van mij en ik maak me er niet zo druk meer om. In het begin wou ik het wel allemaal precies weten enzo en hij vond het neit leuk om over te praten dus toen hebben we dr zelfs keer bijna dikke ruzie over gehad maar ja nu weet ik wel alles en 5 van de 6 die hij hiervoor had waren eigenlijk zomaar iemand en 1 tje is een ex waar hij 8 maand wat mee heeft gehad, wat ook best serieus was. Als ik dat meisje tegenkom dan ben ik nog steeds jaloers.. Kussie |
Ik ben ook zijn eerste!
Wel beter, want jaloers typje als ik ben, zou ik dat totáál niet kunnen hebben. Dan zou ik me toch vaak gaan opvreten over het feit of zij beter was dan ik ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
Niet leuk... :( |
Ik ben zijn eerste, en hij de mijne :)
|
Citaat:
|
nr.6 niet dat het uitmaakt want hij is nr.7 voor mij :P
|
Nogal erg veel helaas :S, maar ach, zolang ik er niet zoveel over hoor vinniket best :).
|
als ik dit lees ben ik blij dat ik de eerste voor hem ben vind het idee aleen al nix als hij met een ander in bed heeft gelegen! maar voor mij is hij de 2e :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |