![]() |
puistjes schaamhaar
Al enkele jaren verwijder ik mijn schaamhaar (gedeeltelijk) met een scheermesje.
een week en half heb ik snel men schaamhaar bijgewerkt., ik had wat uitslag erna maar nu komen er precies allemaal soorten puisjes. Ik vind dit enorm lastig, ik durf er nu niets meer aan te doen omdak ik schrik heb dat het erger zal worden. De wondjes zijn niet open en zien niet wit, het is enkel een boebeltje help aub!! het is echt storend |
Dit zijn waarschijnlijk gewoon ingegroeide haartjes.
|
hoe krijg ik het dan weg?
|
Ingegroeide haartjes, erg vervelend. Smeer er wat zinkzalf op, dan gaan ze zo weer weg. Ik heb die altijd onder m'n oksels, erg vervelend... Maar met zinkzalf zijn ze na een dag al stukken minder :)
|
ja dat heb ik ook wel eens...gewoon niet zo hard drukken met je scheermesje...want dan beschadig je je huid waardoor je uitslag of bobbeltjes (ingegroeide haartjes) krijgt...
|
en wat als je geen zink zalf hebt?
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb t trouwens ook altijd en k heb ook geen idee hoe je het weg krijgt. t is nogal lelijk... |
Citaat:
|
Zorgen dat je scheermesje super scherp is en iedere dag scheren en daarna smeren met vochtinbrengende creme..
|
ik had het ook altijd.. maar khad ergens gelezen dat het minder werd als je met de haargroei mee scheert... Het wordt dan wel minder glad, maar het helpt wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |