![]() |
[VWO] Geslaagd! Vertel hier of jij het gehaald hebt!
Hier alvast een topic voor donderdag/vrijdag waarin je je ei kwijt kan over het al dan niet geslaagd zijn..! Sterkte met het w88 op de uitslag!
|
Dit is zo vreemd... Hoewel de kans 90% is (of nog groter) dat ik slaag, ben ik hardstikke zenuwachtig voor morgen. Het lijkt wel alsof ik helemaal vergeten ben dat ik er goed voorsta, en goede cijfers tijdens de CSE-periode heb gehaald.
Morgen ben ik helemaal één bonk stress, dat weet ik nu al. Ik wens iedereen heel veel succes met wachten! |
Beuh, ik krijg het pas vrijdag te horen!
|
ja ik ook vrijdag wij worden niet eens opgebeld ( heeft de school zeker niet genoeg geld voor :p)
om 12 uur gaan ze dat op school bekendmaken. half v/d mensen is dan al dronken, jaah dan komt de klap minder hard aan toch |
Krijg ut vanmiddag al te hore of ik geslaagd ben. wordt echt wel lache denk dat ik wel geslaagd ben. :D
|
Citaat:
Maar op school is het fijnste hoor, veel minder spanning omdat je gewoon meteen je uitslag krijgt zonder naast een telefoon je nagels eraf zit te knagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens iedereen succes voor morgen/overmorgen :) |
Citaat:
|
Best raar, ik ben nu nog he-le-maal niet zenuwachtig/gestresst voor vrijdag, hoewel het helemaal niet zo zeker is of ik in 1x slaag of niet. Maargoed, wat lul ik nou..dat komt vrijdag om 14.00u wel :(:o *heeft nagels alvast laten groeien* :p
|
Volgens mij gaat het erom of je geslaagd bent, niet wat je verwachtingen zijn en of je zenuwachtig bent. Het topic is meteen niet meer leuk op deze manier..
|
vmbo krijgt het donderdag ( morgen dus ) te horen :)
|
Ik ben nog niet echt zenuwachtig, maar als ik dit zo doorlees begint het al wel een beetje te kriebelen. Maar t is afwachten tot vrijdag. Tussen 9 en 11 krijg ik mijn uitslag.
|
Citaat:
bij ons vandaag al. |
onofficieel weet ik bijna zeker dat ik geslaagd ben :)
mn pa heeft de punten aan de leraren economie en wiskunde gevraagd; economie is voldoene, voor wiskunde 1 tiende tekort!!! :mad: en de rest dat geloof ik wel... hoera :) |
De normering is voor mij iig positief;
Wiskunde B1; 1.6 Economie 1; 1.5 Natuurkunde 1; 1.2 Dit waren de vakken waar ik op het randje zit/zat:) En de vakken waarvan ik zeker wist dat ik ze gehaald zou hebben en die ik makkelijk vond: Scheikunde 1: 0.8 Biologie 1,2: 0.9 Nederlands: 0.8 Oeeeeeh ik heb de hele nacht helemal niet goed geslapen:( Maar ik heb de normeringen nu gezien en hoop dat ik het gehaald heb!!! |
bij mij psies zo en nou maar hopen dat ik inderdaad 33 punten had voor natuurkunde want an ben ik geslaagt.
|
Als het goed is ben ik geslaagd. Had engels alleen een beetje verprutst, maar gelukkig valt de normering mee, waardoor ik toch nog een 6 heb. Nu nog hopen of ik voor Natuurkunde een 9 heb gehaald.
|
Ik ben zo zenuwachtig....Ik heb echt geen oog dicht gedaan vannacht. Ik ben nu zelfs zenuwachtiger dan dat ik voor de CSE-periode geweest ben. Echt heel raar.
WAAROM KUNNEN ZE OOK PAS TUSSEN 17:00 en 19:00 UUR BELLEN?! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er op zich ook wel vertrouwen in, maar ik ben toch doodzenuwachtig.. succes iig! (y) |
De normering is lekker :)
Ik verwachtte tot een drie voor een vak, maar alles zit boven de vier :) Voor m'n mondelingen moet ik hoogstwaarschijnlijk de volgende cijfers halen; bio; een 5 voor een 5,5 = 6 gemiddeld ak; een 7 voor een 5,5 = 6 gemiddeld eco I; een 6,5 voor een 5,5 = 6 gemiddeld nl; een 4,5 voor een 5,5 = 6 gemiddeld eng; een 4 voor een 5,5 = 6 gemiddeld gs; een 6 voor een 5,5 = 6 gemiddeld wisA; een 6 voor een 5,5 = 6 gemiddeld. En dan mag ik nog twee vijfen, want voor engels haal ik wel een zeven gemiddeld. Dus voor aardrijkskunde en ecoI mag ik wel een 5 en een 4,5 halen :) Misschien ga ik het dus toch wel halen :P *gaat douchen en leren* |
Deze gaat dicht, ik heb een nieuw topic geopend met een poll d'r bij!:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |