![]() |
vraagje..
ik heb n vraagje..mijn vriendin heeft mij afgetrokken..toen ik ben klaargekomen heb ik het sperma even aangeraakt om het een soort van "weg te vegen"..daarna heb ik ongeveer 15 min. later mijn vriendin gevingerd (met diezelfde vingers als waarmee ik het heb weggeveegd..)..is er dan nog een mogelijkheid dat ze zwanger geraakt kan zijn? ik denk van niet maar ik wil het toch even zeker weten..
|
als het erg sterk zaad was kan het in theorie wel ja :D
|
hmm, als die vinger zeg maar helemaal 'doordrenkt' was, loop je een kleine kans.
als dat niet het geval was, loop je wel een hele hele hele erge kleine kans :P |
nou ik heb ooit gehoord dat als sperma ander de gewenste temptratuur komt wat dus binnen een paar min is.
Is er geen kans meer op zwangerschap omdat het zaad dan zo slecht is dat de stoere zwemmers al niet meer zwemmen. |
hmmmz denk dat ze t op je hand veeslte koud vonden (kamertemperatuur, dus 20 graden?) dus in dat kwartiertje hebben meeste t lootje al gelegd denk ik :)
natuurlijk is er altijd een mini kleine kans op dit of dat of zus maar denk dat hier kans wel heeeeeeeeeeel klein is :) |
Dat is wel HEEL kleine kans.
Maar goed, lang leve de theoretische kans :P |
het kan wel... succes dan maar ermee :p
|
kdenk et niet aangezien je vingers warschijnlijk niet meer drupten van het sperme. en dan hebben die arme jongens geen voedsel meer om te overleven en geen vocht om in te zwemmen.
|
ik weet niet of ik nou erg dom ben maar hallow natuurlijk kan het! die sperma gevalletjes van jou blijven 72 uur leven hoor en als je het aan je vingers hebt gehad dan zit het er een kwartier later toch nog aan? of het moet zijn dat je je handen gewassen hebt ofzo?! tenminste zo denk ik erover......
|
In het zure vagina milieu overleven de jongens het misschien een kwartier
In de veilige warme baarmoeder kunnen ze het een paar dagen volhouden Ze houden niet van opdrogen. Droog is dood. Ze moeten een klere-eind zwemmen, en ze zwemmen heel langzaam. Ze moeten echt aan de deur afgeleverd worden om het te redden, dus aan de baarmoedermond, en niet aan de vagina ingang. Bij kamertemperatuur zijn ze er ook na een half uur geweest. |
het is misschien wel een kleine kans maar iig voor een volgende keer, pas heel goed op!! en eigenlijk moet dit maar niet meer gebeuren, misschien beter zij eerst en dan jij ofz ;)
iig, voor nu hoop ik voor je dat het niet zo is en anders veel succes. |
Wat dacht je van de gouden regel
Links is voor mezelf, rechts is voor mijn partner ( afhankelijk van hoe goed je het kunt, natuurlijk) |
dus ze leven niet 72 uur? alleen als ze aan het zwemmen zijn zeg maar? want dat heb ik namelijk een keertje gelezen ergens!
|
Citaat:
|
dont be worry.. be happy..
.. gaan binnen 5min dood tog? :rolleyes: |
Citaat:
|
mmmz, ik dacht dat die doodgingen in open lucht ofzo... niet tegen zuurstof kunnen:S mja...
dacht ergens gelezen te hebben, maar zou niet weten... hoe lang dat duurt:S |
Leuk fabeltje over die zuurstof... Had ik nog niet eerder gehoord. Als je sperma pas 15 minuten later in die vagina terecht is gekomen lijkt het me erg sterk dat ze zwanger wordt, al bestaat de kans natuurlijk wel. Maar het lijkt me ook wel dat als je met je vinger in die drek hebt gezeten, je vinger ook wel afveegt... Dan is het overgrote gedeelte al weg... Daarna nog je vinger in de vagina van je vriendin stoppen was misschien niet het allerverstandigste maar het risico lijkt me erg klein dat er iets gebeurd. Die paar zaadjes die nog over waren op jouw vinger hadden al geen vocht (door het afvegen van je vinger) meer dus zijn betrekkelijk snel dood of ze moeten echt superkrachten hebben. Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar let er volgende keer wel op en mocht je vriendin zich ineens anders als normaal gaan voelen, zou ik toch een test aanraden om maar zekerheid te hebben.
|
Lol.. ik hoop het niet voor je, maar je bent niet echt slim bezig man
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |