![]() |
ontzettende pijn aan mn stuitje na lang zitten
Nou ja de titel zegt t al. Als ik een tijdlang gezeten heb doet mn stuitje hele erge pijn, maar echt erg, heb de neiging om snel weer te gaan zitten want dan voel ik nauwelijks iets. Ik ben niet gevallen ofzo, dus tis wel erg vreemd. Iemand een idee?
|
't zou kunnen dat je 'botjes' (of hoe noem je dat) toch iets verschoven/gekeusd zijn.
heb geen idee wat er aan te doen is..... :( |
misschien kan je proberen niet echt direkt op t botje te zitten maar je bekken te kantellen naar achter zodat je meer op je billen zit???
*werkt bij mij wel goed* |
Ik heb het als ik vaak lang op de bank zit met m'n benen opgetrokken.. :(
|
daar heb ik ook last van en ben ook nog nooit derop gevallen!! maar bij mij doen ook die andere botten waar je op zit super zeer.... :( ligt er denk ik gwoon aan dat die stoelen op school te hard zijn en je zit de hele dag :o ....ik ga dan altij gwoon op m'n handen zitten...wat overigens niet heel relaxed zit maar je moet tog iets!! :D niet egt veel aan te doen denk ik...misschien wat rechter op je stoel gaan zitten...want dan zit je niet op je stuitje...dat helpt bij mij wel!! (y) succes ermee! :)
|
Een vriendin van me heeft dat ook gehad en die bleek een ontstoken stuitje te hebben. Ga even langs de dokter. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja van het zitten zelf kan het niet komen, ik heb alle houdingen al geprobeerd bovendien kan ik me niet voorstellen dat je dr zon erge pijn van kunt krijgen. Maargoed, naar de dokter dan maar......:( |
Ik heb ook vaak last van me stuitje maar dat is meer als ik net ziek ben geweest en er heelmaal geen vet meer op me kont zit...misschien is het dat???
|
Citaat:
|
Laat je even doorverwijzen naar de fysiotherapeut of de manueel therapeut (nog beter). Die kan even checken of je ruggenwervel wel recht staat :)
|
Hmm, ik heb ook vaak last van m'n rug... Misschien heeft het daar iets mee te maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |