![]() |
Heb jij rare namen in je telefoon?
Bij mij staan dr mensen in als:
Anus hannus hanniebal Aap (das mn vriend :D) En bij jou? |
Nooit. Ik heb mensen altijd bij voornaam en eventueel met de beginletter van hun achternaam erin staan. Bijnamen ed daar ga ik niet aan beginnen, want dan blijf je bezig. :)
|
ja,koosnaampjes voor sommige mensen,een vriend van me heb ik drol genoemd das z'n bijnaam en een andere bijnaam voor iemand pika.
|
prive
|
Citaat:
niet zo flauw:p |
Niet echt. Enkel Kaas, maar dat is de bijnaam van een vriend van mij.
|
Citaat:
hornyslut heb ik er in staan:p |
Citaat:
goedzo,ga verder:p |
knutseldokter
alto wout :confused: |
nee.. soms iets waaraan ik ze herinner.. k stop forummers er met hun forumnaam in bijv..
|
Neen.
|
Ik ken wel iemand die haar vrienden andere namen in haar telefoon geeft:
Kip Kerrie etc. (die jongen heet Thierry) |
Nope
|
Kipss
Sigma Dark goth Dat zijn we de raarste |
dodo nico (een ex)
piemeldier (me broer) lesbiene hoer (een vriend van mij die ik op scouting een keer zo genoemt heb) |
Nee
|
chica montana
en zelf sta ik als speedo in een telefoon |
Ik heb geen telefoon... :(
:o |
keb iedereen wel een naampje gegeven,
dame boeler reus kleine schoonheid vette os zo kan ik nog wel even verder gaan :p |
Citaat:
ik heb er nu 2 :p |
#ca25h2 ofzo :/
Namen invoeren terwijl je geen tijd hebt om echt goed te kijken wat je invoert rockt :D |
er staat een Nocturna in
mislukte koppelpoging ooit |
er staat 1 persoon in die raar is: unknown
een beller die ik niet ken :confused: |
Ik heb veel mensen met dezelfde naam, dat is wel lastig. Die geef ik dan wel een bijnaam.
|
Ik heb er wel vreemde namen in staan, althans namen waarvan anderen niet weten wie het is maar dan heb ik gewoon de namen achterstevoren geschreven om te voorkomen dat m'n broertje (die niet zo slim is :D) er in gaat kijken
|
jaa/. MEnsen die ooit bellen en die ik dan snel moet opslaan. Maar meestal een voornaam/achternaam.taakomschrijving.
ik heb er een Evelien in staan. En ik zou bij god niet meer weten wie dat is :o |
Toen ik vorig jaar een vriendje had stond hij als "Dracula" in m'n telefoon.. ziet er wel geinig uit als je dan gebeld wordt.. :D
|
Ik zou het niet weten, mijn telefoon is al een half jaar geblokkeerd :o
|
nee, k sla het wel een beetje begrijpelijk op.
|
schrale
zattefles big sis (ja want ik had al 3 anneliezen in me lijst) niet opnemen! (:o das een domme neef :o) diggeke (bijnaam van broer) pappie mammie ondule peter piske vans loyola brambi methuselah :o :D kotbaas juah :) |
Citaat:
|
Neen, alleen voornamen.
|
boepe
friegel tries maggie hm.. dat was t |
oma A en oma B:D
|
Sjarrel
Nox Thox Brood Jean Kloot :D |
Zussebeest (da's mijn zus dus :) )
|
Ik heb in de telefoon van mijn moeder gewoon braaf de voornamel ingevuld, met daarachter 'huis' of 'mobiel'. Vrij gewoon dus.... hoewel 'Rikmobiel' toch wel heel erg als 'batmobiel' klinkt als je de klemtoon verkeerd legt:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon voornaam, als het mobiel nummer is staat er nog "mobiel" achter (voor zover 't past, meestal staat er "mob")
Als er meerdere met dezelfde voornaam zijn plak ik de letter van de achternaam er nog achter. |
Citaat:
|
Gewoon voornaam (als er meerdere mensen zijn metdezelfde voornaam zet ik er nog de 1e letter ofzo vd achternaam achter)
(+ GSM) Jan GSM Jan P GSM Jan P |
ja nee
|
Zaag
Elmo Taco |
iedereen gewoon bij naam.
alleen een gozer uit zeeland staat er in als 'captain iglo' kapitein iglo paste niet... en ik kende al 2 mensen met dezelfde naam en hij werkte met vis... dus... |
thi7a ofzo
Tiep foutje, dat zo ook wel kan blijven staan :o :rolleyes: lui? hoezo?! |
nee ik hou m'n telefoon zeer netjes zakelijk geordend
|
Nee, ik houd mijn telefoonboek netjes, noem mensen eerst bij achternaam, dan voornaam en dan of het thuis, mobiel of eventueel werk is, bijvoorbeeld 'Jansen Piet M'.
|
Citaat:
|
ja,DJ :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |