![]() |
In trek...
Wat is het meest in trek bij jullie om samen te doen met je lover??
-Bioscoopje pakken -Dagje Pretpark -Filmpje thuis kijken -Thuisblijven en beetje knus doen met elkaar -Stukje fietsen -Op visite (bij familie ofzo) -Met jouw of zijn/haar vrienden chillen buiten -Kaarten of andere spellen -Zwembad -Strand -Discotheek -Theatervoorstelling -Cafe -Festival |
uhm alles vinnik wel leuk, heb nie 1 favo... en ben meestal ook wel erg actief als ik vriendje heb (en ook zonder vriendje) dus 1 ding zou ook al snel gaan vervelen. over algemeen vonnik dingen met meerdere mensen erbij altijd wel leuk. dan liep ik echt zo trots met vriendje te pronken :D (vooral met 1 iemand had ik dat heel erg :cool: )
|
en mogen er btw dingen aan worden toegevoegd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhmzz wij vindu ut wel leuk om naar de stad te gaan
|
Ik vind alles leuk om te doen met mijn vriendje. Alleen flims kijken vind ik niet zo fantastisch, maar dat vind ik ook zonder mijn vriendje. Maar dat doen wij ook niet echt vaak dus. Verder is altijd alles (y) (y) om te doen met mijn vriendje.
Seks valt onder knus doen met elkaar :p Eraan toevoegen: Honden uitlaten Rolschaatsten/ skeeleren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Koken is ook altijd leuk.
Boswandeling. Schommelen. Samen lekker klef doen, de hele avond tegen elkaar aan liggen en elkaar kusjes geven.... |
nix op het moment...ben weer single :(
|
Mijn vriend en ik gaan nogal vaak naar de bios
Elke week toch ook wel naar t cafe en met lekker weer een paar keer naar t terras Ook van computerspellen kunnen we genieten :o (gta vice city :D) Ach we doen van alles, alles wat in je rijtje staat maar toch het meeste "uit" zeg maar. |
Vooral deze:
-Filmpje thuis kijken -Thuisblijven en beetje knus doen met elkaar Maar ik vind het zeker ook leuk om af en toe naar de bios te gaan! |
als ik nu zoenen zeg, vinden jullie mij dan vreemd? ;)
|
met stip: festival
uitgaan is ook altijd gezellig. |
Alles wat je noemde wel... alleen houdt hij niet van discotheken en ik niet van café's, dus die zien ons niet zo vaak:)
Ennem, skeeleren, wandelen, binnen chillen met vrienden:P, samen muziek zitten luisteren of samen muziek maken, dat ook allemaal:) ik vind bijna alles leuk met hem, hij is er dan toch bij:P |
Samen dansen op boemboem muziek van voorbij rijdende auto's
Samen wandelen/huppelen/rennen/springen/zoenen in de regen Samen uitgaan en dan beiden uit ons dakje gaan Van kleding wisselen en dan foto's maken met de digicam Ach, alles is leuk met hem :) |
bioscoop!
|
Samen dikke joint roken.
|
-Bioscoopje pakken
-Filmpje thuis kijken -Thuisblijven en beetje knus doen met elkaar -Zwembad -Strand -Cafe -Festival |
Citaat:
|
Citaat:
Samen naar 't strand, dat is relaxed.. :) (maar goed, alles is natuurlijk leuk...! ;) ) |
ik vind alles leuk om te doen met mijn vriendin, zolang zij maar bij me is :)
|
in t bos liggen..
terrasjes pikken bioscoop thuis zijn alles eigenlyk |
met vrienden uit (zolang ik maar bij hem ben is alles best: zijn redenatie)
|
-Bioscoopje pakken
-Dagje Pretpark -Filmpje thuis kijken -Thuisblijven en beetje knus doen met elkaar -Met jouw of zijn/haar vrienden chillen buiten -Strand -Discotheek -Cafe -Winkelen (ik wel hoor :D) -Gezellig praten -In bed liggen -In park liggen en genieten van elkaar + de zon |
Citaat:
|
gewoon, gezellig filmpje kijken. thuis, welteverstaan. of gewoon iets met de groep, omdat dat net zo gezellig is:)
|
nou ik heb een beetje een luie vriend.. en bij hem valt alleen de bioscoop in de smaak en beetje thuis hangen, en daar blijft het dan wel weer bij.. :(
|
Hmz, we huren best wel vaak films want ik hou daar nogal van, hij vindt het dan ook genoeg om gewoon met mij op bed te liggen :)
We gaan welis naar de bios. Soms met een groep uit of ergens iets drinken, is ook altijd gezellig. Ik ben best vaak met hem buiten met heel veel mensen, maar dan zijn we niet echt met elkaar bezig maar gewoon met iedereen zeg maar. Uhmmzz, samen thuis drinken is ook altijd gezellig :) Uhmz, op de gamecube spelen =) Kleffen, winkelen, nixen, van alles eigenlijk.. :) |
hmm uit eten gaan, bios pakken, stukje lopen, maar meestal ff naar de stad ofzo of bij haar thuis knus doen :D
een film huren en daar kijken is niet echt een optie want om 2 2 minuten liggen we op elkaar en dan "oh ja, de film"gaan we weer ff verder kijken en 2 minuten later is het weer raak.. meestal na een keer of 3 gaat de film echt uit :D |
wat zijn jullie schattig allemaal :D ik doe hier echt inspiratie op.
- naar de film (saampjes of met vrienden) - mac'en - filmpje huren - knuffelen in bed (of ergens anders natuurlijk, knuffelen is een sport die je gelukkig overal kunt beoefenen ;)) - poolen met vrienden - vage films of tv programma's kijken en mensen uitlachen - samen vrijen-en-jij uit de fancy lezen - muziek luisteren - elkaar onze nieuwe kleding showen - winkelen (hebben we nog niet gedaan maar gaat zeker gebeuren, daar zorg ik wel voor ;)) - hem bewonderen terwijl hij aan't (inline-)skaten is met z'n vrienden :o - hij die zich in mijn tekeningen interesseert en lief is... :) |
Citaat:
|
Ik vind het gewoon heerlijk om met mijn vriendin samen te zijn. en wat we dan doen hangt van het moment af maar er gaat niks boven lekker knus op de bank diepzinnige gesprekken voeren... *zucht* ik wacht nu al tot mijn vriendin komt :D
|
Citaat:
- Samen gezellig een dagje neuken. Lijkt erg in trek (flauw he, die woordspeling?). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |