![]() |
[gfx] religion
|
echt zeer vet..
alleen dat doek is een beetje te wit -> te veel contrast aan de zijkanten -> brengt klein beetje het "dat-is-niet-zo-super-netjes-ge-edit" gevoel naar boven? maar ik zal het wel fout hebben, echt te vet btw, ik had je andere werken (bewerkingen) ook gezien, echt geniaal.. |
Citaat:
|
wederom gaaf :)
alleen jammer dat het *embleem* of wat et is, op de achtergrond zo erg opvalt, ziet er zo opgeplakt uit...ook omdat et wat scheef staat |
mooi :D maar wat is het eigenlijk.?
|
Je dan een doorschijnende bloedvlek in de vorm van 2 ogen door dat doek moeten laten komen :D
|
amen? gapen bedoel je ;)
Ik vind de opzet heel vet. alleen had de uitwerking misschien naar mijn smaak dan iets anders gemoker. Voor het kruis zou ik denk ik zelf een 'echt' houten kruis hebben genomen, wat somberder dus, en het hoofd juist expressiever. want dat gezicht komt ietwat in de verdrukking zo. het zou eigelijk van je beeld af moeten knallen zeg maar. verder top (y) |
vinnem niet zo mooi als je anderen. Ik zag er in het begin niet veel in. En nu zie ikhet wel, maar vind het nog niet zo leuk.. dus tjaa
|
Citaat:
|
Still awesome.. maar die emblemen vink niezo.. for the rest: (y) erg gaaf die kop..
|
Citaat:
|
dat is potverdorie een kruis jongens.
|
Citaat:
|
waar ken ik dit van?
|
Citaat:
|
erg goed ja (y)
ik had persoonlijk het witte doek scherper gemaakt. beetje storend onscherpe elementen in een beeld imho. |
Ik ben echt fan van je werk, maar deze vind ik niet mooi. Te kleurloos, het doek is te vaag, en ik vind die emblemen eromheen ook niet zo passen :)
|
Citaat:
|
1 woord:
SCHITTEREND!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het grote witte vlak stoort mij een beetje. Het is te onscherp en trekt de aandacht weg van het beeld. Je kunt het oplossen door aan de scherpte te werken, of je vult het op natuurlijk...
|
dat hebben meer mensen al gezegd. Maar klopt wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |