![]() |
MSNChat
wel eens gedaan?
bij 1 persoon een bende mensen erbij gooien..en als sommigen weggaan die voegen dan weer mensen erbij..nu met msn 6.0 kun je met 14en kletsen..ja leuk! :p |
Ik weet niet beter, ik zit elke avond wel in een msn chat :D
|
Wel lache.. aleen een beetje onduidelijk na een tijdje
|
Nee, lijkt me helemaal niets. Met deze versie heb ik het nog nooit gedaan, maar soms is het wel eens geinig. Ik ben, wat je noemt, een echte functionele MSN gebruiker. :)
|
mwt zn 14 en :eek:
nee das echt teveel vroeger deed ik het weleens tot het vol was, maar dan alleen met mensne die elkaar allemaal kenden |
nee, nooit gedaan is ook veel te druk
|
neuh ik chat liever met 1 iemand
|
neuh
|
Gaat te snel voor mij als 14 mensen iets zeggen...
kijk, 's avonds als ik op msn zit ben ik nooit zo snel meer omdat ik dan al moe ben en dan moet ik zeker niet i nzo'n super snel gesprek zitten dat hou ik nooit lang vol namelijk! |
Citaat:
|
Nee, veel te druk
Dan praat je echt allemaal langs elkaar heen.. zinloos :o |
(y)
|
'k snap er geen reet van wat je bedoeld :o
|
Citaat:
Easy as Dell |
Nee met 1 is wel genoeg, dan kun je tenminste ook nog surfen zonder dat je iets van het gesprek mist. Als je met meerdere bent moet je eerst alles terug gaan lezen en word er vanalles door elkaar gezegd
|
Citaat:
|
met z'n 14'en niet maar met z'n 3'en das het max... Dan weet je soms al niet waar het over gaat...
|
juh, ik pleur altijd iedereen bij elkaar en part m dan zelf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel eens gedaan, maar geen succes want je praat al snel langs elkaar heen. Niet met 14 trouwens, 3 of 4 mensen is al te veel.
|
Daar heb ik mIRC voor (hoewel, dat had ik eigenlijk, nu niet meer)..
msn/icq is voor one-to-one chat en heel soms voor met z'n drieën.. |
Haast altijd 1 tegen 1 gesprek, enkele keer met z'n 3en maar meestal is dat omdat er dan iets geregeld moet worden (voor school, bioscoop of iets dergelijks)
|
Citaat:
|
om erin te komen is kut, maar om veel mensen zelf bij elkaar te gooien is wel leuk, helemaal als veel van die lui elkaar niet kennen :D
|
Citaat:
|
dat is echt zooooooo irritant :rolleyes: Hele tijd wordt je weer in van die vage gesprekken toegevoegd met ontelbare mensen die stuk voor stuk weer allemaal weggaan of nix zinnigs te melden hebben. Daar zit ik dus echt niet op te wachten, ik bedoel waarom doen zo nou zo zielig :rolleyes:
|
Nee niet echt, meestal zit ik maar met 1 persoon in een gesprek, omdat niet veel personen regelmatig online zijn in mijn lijst, dan kun je dat ook weinig doen he...
|
vandaag nog.
Maar iemand anders begon. |
Nee, daar schiet je totaal niets mee op. Maar soms is het wel leuk om ff te leuteren met z'n allen over koetjes en kalfjes, waar niemand op het laatst nog een touw aan vast kan knopen ja. :)
|
vroeger wel ja, dan gooide mijn broertje en ik altidj een hele hoop mensen bij elkaar die elkaar niet kende, altijd wel lache :p
|
ik heb zowiezo weinig gesprekken op MSN
Maar multi-gesprekken vind ik irritant en onoverzichtelijk. |
Whaaa, zoveel vrienden heb ik nie eens... :p
|
Ik werd er eergisteren bijgegooid. Ik herinner me niet eens meer wie het allemaal waren, maar 'I'he Prophet, Methuselah, N00dles, Para! (dacht ik) enzo waren er... uitermate vaag :P
Wij hebben gewoonlijk binnen de (online) vriendengroep zulke gesprekken met z'n 3en, 4en, 5en of zelfs 6en. Erg leuk :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |