![]() |
Is me kat ziek?
Mijn kat (9 jaar ofzo) gedraagt zich nogal vreemd. Ze is humeurig, jammert en wil geen aandacht. Ze is ook heel sloom en ze slaapt de hele dag (op dezelfde plek).
Nou weet ik niet of ik me zorgen moet maken. Is dit een reden om langs de dierenarts te gaan? |
nee... Je kan wel kijken of je wat vreemds bij haar ziet maar zolang ze nog goed eet enzo zou ik niet langsgaan..
Desnoods kan je het in de dierenwinkel aan die mensen vragen als je toch voer koopt. (die weten er ook aardig wat vanaf maar zijn niet zo duur) Als een dier pijn heeft gaat ie minder bewegen, minder eten en drinken. Tja jouw kat beweegt wel minder maar als ie nog goed eet zou ik er neit al teveel zorgen om maken Zou ze misschien zwanger kunnen zijn, ik heb ooit ergens gehoord dat ze dan humeuriger gaan worden. |
Citaat:
Het lijkt wel alsof ze zelfs te moe is om naar haar eten toe te lopen. |
Citaat:
Misschien was ze gewoon even eenn beetje ziekjes en gaat het weer beter.. Ik zou het in elk geval nog even een weekje aankijken |
Citaat:
Ik ga denk ik toch maar even langs de dierenarts morgen, want ik wil gewoon even zeker weten wat het is. Toch bedankt voor je reacties. |
Citaat:
dan toch maar langs bij de dierenarts |
suc6 met je kat....weet je ondertussen al wat er met haar aan de hand is ? aangezien je een dag na je laatste reply naar de dierenarts zou gaan ;)
|
zelfs ik ben nu wel benieuwd wat je kat had ja.. (ookal kom ik nooit op dit forum hehe)
|
eehm, het gaat alweer beter met me kat......ik weet niet was ze had.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |