![]() |
Top5 meest online gespeelde spelletjes
counterstrike wordt het meest gespeeld online, dat is duidelijk.
Maar ik vraag me af wat er daarna komt. |
Preciese top5 weet ik niet.
Maar ik denk zelf Dat Counterstrike, UT2K3, UT, Q3A en Battlefield het goed doen. (en Diablo2 doet het ook nog steeds wel redelijkjes en Starcraft Broodwar moet je maar eens op de asia servers gaan kijken ;)) |
Battlefield valt nog best tegen denk ik persoonlijk (Hoewel veel mensen het doen).
Quake deed het ook altijd goed, maar tegenwoordig weet ik het niet meer. RTCW wordt ook nog best veel gespeeld (lang niet zoveel als cs natuurlijk) en individuele spelletjes als fifa en red alert2 worden ook nog vaak gespeeld (maar zullen niet in de top5 voorkomen) |
Citaat:
misschien is ie iets te arcade achtig, maar daar kijken veel mensen niet naar. voor de rest: counterstrike uiteraard. soldier of fortune 2 wordt ook nog aardig veel gespeeld |
Ik zat zelf te denken aan dat warcraft3 na cs en battlefield het meest gespeeld wordt.
|
kga zometeen veel starwars galaxies online spelen :D
|
Citaat:
UT tulijk ook |
Starcraft staat op nummer 2, dat weet ik zeker
|
http://www.gamespy.com/stats/
Citaat:
|
half life is niet alleen CS
|
wel 90%, dus wint CS nog steeds
|
Ik speel zelf Medal of Honor :o
|
waren we helemaal america`s army vergeten, het gratis spel
natuurlijk wordt dat veekl gespeeld :D |
Citaat:
echt!? jezus....ik snap niet dat dat spel zo populair is... er is al een veel betere versie van 3d 1st person shooters.... Tactical Ops, veel betere graphics en tactics Goeie server geen cheaters.... ik vond CS vrij matig... |
CS wordt het meest gespeeld, waar gamespy dus geen rekening meehoudt, is dat er ook b.net is, voor onder andere warcraft en starcraft.
de laatste wordt in het oostblok nog steeds verschrikkelijk veel gespeeld, stukken meer dan cs daar... |
denkt iemand hier nog es aan day of defeat?????
dod is een heel veel gespeeld spel |
dan wint Warcraft 3 nog ervan
Diablo2: 50000 games, 120.000 op standard battle.net en op custom ook nog eens zo'n 20000 games met dan 60000 man Warcraft3 europese server: altijd tussen de 130000 en 150000 spelers in 50000 games |
Citaat:
Maar een ding is zekker warcraft3 staat in de top 5 van meest gespeeld online. |
jah Bnet staat er idd niet bij.... goeie opmerking (y)
|
Die cijfers zijn alleen van de gamespy servers. Heb je dus niets aan. Meest gespeelde spel online is denk ik klaverjassen. Of een ander kaartspel. Misschien ook wel 1 van de vele bordspelletjes, schaken, dammen, reversi, je kent ze wel. Of wat dacht je van de vele forum games. Of de spellen die gewoon via direct connect gaan. Of de potjes gespeeld via de online mogelijkheden van de consoles.
|
Citaat:
|
Er zijn zat spellen die niet via gamespy gespeeld worden. Dus heb je niets aan de cijfers van alleen gamespy
|
Citaat:
Als je bij SC:BW als europeaan op de europe server (of waar dan ook) tegenover een koreaan komt te zitten weet je al vrijwel zeker dat je geslacht bent :o |
Citaat:
|
Counter-strike ownt gewoon :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |