![]() |
Poison the Well - You Come Before You
hij is er, en hij is geweldig. punt.
download meteen Beecher - Breaking The Fourth Wall, die is er ook en is ook geweldig, a la Into the Moat, Converge en andere aanverwanten neuroten-core bands. Geproduceerd door meneer Converge. edit: typo :p |
Meneer Bannon ruled. Geniale man :)
|
Staat ie ergens op mIRC?
|
Holy shit! Die band is slecht!
|
Citaat:
En; hij staat nu in de queue. (y) |
Citaat:
|
Uhhmm yeah they are. Haven't you heard?
|
Citaat:
|
ik heb t op groezrock gezien en tot mijn verbazing vond ik t helemaal niet ZO slecht
|
Poison the well is echt een slechte band. In die stijl lijk je al snel goed. Maar tering wat een ongeïnspireerde meuk...
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou meneer, overdrijf niet. nooit gedacht dat jij ooit poison the well nog zou diggen, meen me vorig jaar te herinnerne dat je het niet geweldig vond. maar goed, melodieuze metalcore??? ik wou ze nu niet meteen zo gaan betitelen.Bij metalcore denk ik toch aan andere bands. Post-Hardcore ;) (vision of disorder bijv. werkte ook hetzelfde, alleen meer vanuit de metal hoek). |
Het hele genre uitgevonden. Wat een fuckin grap!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er was al een hele stroom van dat soort bandjes (a life once lost, new day rising, Coalesce ( in mindere mate) ). maar goed, ptw wist te verkopen. |
Op de landkaart zetten is wat anders als het uitvinden. Maargoed jullie luisteren vast ook naar die duitse metalmosh(al dan niet vegan) dus smaak hebben jullie zoiezo al niet. :D ;)
|
Ho ho niet Coalesce noemen in 1 zin met PTW..... :D
|
Citaat:
|
Hey je vraagt ons om een mening en da moet je nie ligge af te krake als je ut niet bevalt. das zwak
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh, en over Beecher. Het is wel wat melodieuzer dan bijvoorbeeld een into the moat
|
wa een gezeik om niks
maar goed, waar is het et te dloaden? |
Citaat:
|
Die band is gewoon een slechte nu-metal/emo-metalcoreversie van fear factory. Die deden die melodische stukken exact hetzelfde en dan een stuk beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen. LUISTEREN. Precies hetzelfde concept.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goh nu is t al weer post-core. Net nog metalcore. Komt niet eens in de buurt van elkaar.....
|
Citaat:
|
Ik heb toch gelijk? :D of wou je zeggen dat , ik noem maar wat, Fugazi en Caliban dezelfde soort muziek spelen? hahahaha :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe wou je t dan noemen? Het begrip post-hardcore komt oorspronkelijk gewoon van t feit dat bands iets nieuws gingen doen na hardcore. Zoals de dc scene na minor threat kwam bijv. Embrace en dat kan je ook zo noemen. Tis een los begrip, maar echt niet strikt gebonden aan een bepaalde sound hoor(zoals je misschien denkt).
|
Citaat:
|
Dat zou ik niet weten. Ken FF niet al te goed.
|
Citaat:
|
poison the well lijkt meer op fear factory dan op embrace.
|
Citaat:
|
Achja we kunnen niet allemaal zo ontwikkeld zijn als deze ptwgays he :D ;)
|
Citaat:
|
Ja PTW en FF zijn stoere bands. PTW vind ik persoonlijk echter veel relaxter uiteraard. En de paar nieuwe mp3tjes die ik heb vind ik vrij ok :), anders ja, niet slechter.
|
wat een cliché gezeik van een stel posi dudes die ergens gelezen hebben dat het de norm is om PTW kut te vinden.
NOFI :cool: wat ik van de cd gehoord heb aan mp3's is dat hij anders is maar wel ptw, maar goed altijd goed om te groeien/en af te wisselen. ik denk dat het een vrij brute cd is en ga hem ook zeker kopen. amen, ptwgay-bram |
Citaat:
introtje, couplet, (melodieus) refrein, couplet, refrein, brug, refrein, outro. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |