![]() |
onhygiënische eraringen bij de seks*
niemand ervaring mee.. ?
x |
geef wat voorbeelden!!!
|
excuseer!!!!!
nee, ik vroeg me dat wel af als iets onervarener persoon... of dit niet wel eens gebeurt dat je met iemand samen bent en plots merkt dat die lichamelijk helemaal niet verzorgd is of zich niet wast of veels te veel zweet (waar je niet altijd kan aan doen) of dat je je uiteindelijk toch beklaagt haar te hebben gebeft want... geen idee... |
als je voor het eerst een jonge wil pijpen, en je er achter komt dat er super veel smegma bij ze eikel zit zowiets :D ?
:rolleyes: |
Nou heb ik nognie echt meegemaakt!! Al mn vriendjes waren wel schoon! maarja ik val ook niet op onverzorgd. Ik denk dat je zoiets al wel kan zien voordat je seks hebt, of iemand zichzelf goed verzorgd of niet..
|
En dan vraagt iedereen zich nog af waarom ik een fan ben van sexen onder de douche :D
|
Niet dat ik weet.
Ik denk dat als ik ooit smegma heb gezien, dat ik daarna nooit meer iemand pijp.(n) |
Nee, gelukkig nog nooit gehad. Mijn vriend is heel schoon op zn lichaam.
|
zo iemand zou ook nooit mijn vriend worden :D
|
he bah, nee gelukkig nog nooit gehad...
en al had iemand dat dan zou ik het zeggen zodat hij er wat aan kon doen...maar ik zou geen sex meer met hem hebben tot het over is... |
Citaat:
|
Nee... Niet echt onhygiënisch met smegma en dat soort vieze dingen. Een keer niet geschoren is niet onhygiënisch, en vrijen als je beide enorm bezweet bent ook niet. Kan me zo niks bedenken nee!
|
wat is smegma? :o
|
Citaat:
Ja, dat wist je niet he. Vandaar dat het zo hartig smaakt! |
ja heerlijk dat spul.. ik heb een keer een goed gecept voor smegma gelezen, iets met neuken met een comdoompje om, die een paar uurtjes laten zitten, daarna eraf halen en een week niet meer wassen, geen sex, ook geen zelfbevrediging, en daarna kan je gaan oogsten
on topic: nix onhygienisch meegemaakt gloof ik.. nou ja, een enorme bos haar die ik moest gaan likken een paar jaar geleden.. maar ja oh ya en veel sweten doe ik nogal, als je een beetje onder de dekens ligt te sexen krijg ik het namelijk nogal warm |
Citaat:
|
Nee eigenlijk nooit echt iets onwijs vies gehad tijdens de seks nee...
En zweten, nee dat vind ik geen goed voorbeeld, dat vind ik niet erg tijdens de seks :) |
Citaat:
een vriendin klaagt wel eens dat als er één negatief puntje aan haar vriend is, dat is dat hij ontzettend veel zweet maar zich ook niet genoeg wast, en dit soms slechts één maal doet per dag terwijl hij weet dat hij zich maar beter even zou verfrissen na t lopen of bij t slapengaan ofzo.. en dan kan t vervelend zijn als dat de oorzaak is, is het omdat iemand er geheel niet kan aan doen, of is het tijdens de seks, dan bekijk je het met geheel andere ogen en noem je het meestal niet meer 'onhygiënisch' |
bluhg hou op over smegma...kga bijna over mn nek hier....*kots*
nee nog nooit meegemaakt gelukkig. |
Smegma!!!!
penispasta snikkelsmeer pikpritt zuilzalf!!!! :d |
Citaat:
Dat alles er weer uitloopt na de sex (n) |
Ik zou zeggen: pak een engels woordenboek :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk dat noem ik dan weer vies...kots = walgelijk
|
Smegma sucks.. is het nou zo moeilijk om af en toe je kleine man te wassen? :|
Zweten vind ik niet zo erg, tijdens de sex kan het best lekker ruiken, als het vers is tenminste. |
Gewoon elke dag met zeep wassen, nergens last van
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie zei dat ook alweer? |
Hans Teeuwen,
een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen, valderie valdera BRAKEN IN EEN DOOS IS HET MOOISTE WAT ER IS |
Citaat:
Kotsen in een KUT is het mooiste wat er is Maar jah, dat klinkt wat minder vriendelijk ;) :o :p |
vislucht (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |