![]() |
Documentaire Hail To The Thief
Ik zat gister een beetje tv te kijken, en opeens zag ik - ik dacht dat het op Nederland 3 was - een reclame voor een documentaire over Hail To The Thief. Tenminste dat begreep ik (ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd). Er werd in ieder geval vrijdag 13 juni 22.45 genoemd. Ik kan er in de tv gids niets over vinden. Weet iemand hier meer over want ik wil het wel graag zien.
|
Dat is een heel blok van de ster gevult met shit over Radiocrap. Betaald dus. Het moet niet veel gekker worden.....
|
Volgens mij is het een heel STER-blok gevuld met de nieuwe Radiohead single. Niet meer en niet minder. Ik vind het wel een coole actie.
|
alleen duurt die single 5 minuten :mad:
|
Citaat:
|
Ik vind t bullshit. Alsof die plaat dat soort promotie nodig heeft. Word toch wel gekocht door die fuckin schapen overal ter wereld.
|
Citaat:
|
Ik vind het persoonlijk ook nergens op slaan.
Maak die cd gewoon €2 goedkoper, dat is beter promotie dan zo'n sterblok. |
wel een grappige actie maar ik denk niet dat het een effect zal hebben, aangezien er volgens mij niet veel mensen kijken naar ned 3. op dat tijdstip en zeker niet op vrijdagavond, en het type mensen dat dan kijkt lijkt me niet echt radioheadvolk
|
tja, leuk. maar verspilling van geld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |