![]() |
Mysteriax.
Het verbaast me dat er nog geen topic over is, maar alla. Mysteriax is een puzzelsite met diverse lastige uitdagingen, die opgelost dienen te worden.
http://www.creativepuzzels.nl/spel/s...riax/start.htm (ik zit nu zelf bij 2.4). Over 3 dagen gaat overigens het twee deel van het 'project' on-line. |
Ik zal het thuis eens bekijken. :)
|
Ik ga meteen even kijken, schijnen best lastige vragen/puzzels te zijn.
|
Citaat:
|
Ik vat de eerste al niet, dus ik ben bang dat dit ietsje te ver boven mijn pet is :o
Ik zie niet eens een vraag staan om het antwoord op te zoeken en togh moet ik een antwoord invullen?? :confused: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is echt simpel. Het eerste antwoord dan... |
Citaat:
|
Jongens, het enige wat je moet is dat antwoord invullen...
;). |
:confused:
Het antwoord waarop? |
Citaat:
|
Citaat:
In de zin "het kan voorkomen..." staat het antwoord gegeven. Als je nauwkeurig leest, zie je het. Kind kan de was doen, :P. |
Ik heb altijd geleerd met interviews enzo; beginnen met een makkelijk antwoord om de persoon tegenover je gerust te stellen..
Denk dat dit té moeilijk voor me is.. *kapt ermee* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oké, een laatste hint; in m'n post van 13:47 gaf ik zelfs al het verlossende antwoord. |
Citaat:
|
wat een klote spel...kun je beter in je eentje ganzebord doen...das tenminste simpel
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe je mee met mij dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat ik het inmiddels heb afgesloten en ermee gekapt ben... Kut spel.. |
Citaat:
|
What is the f*ckin' answer....
Zeg ut nu..k heb elk woord ingevuld van zeekoe tot abrizonentaartenfabriek...en ik wordt agressief....WAT IS EHT ANTWOORD? GVD wat een k*t spel. K HEB EM GOED...WAT SIMPEL IK HAAT SIMPELE SPELLEN... Kun je beter ganzebord doen! |
Citaat:
Ja ik ben een spelbreker, dat doe ik graag bij spelletjes die ik niet leuk vind :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Qamra, als het je niet zint, laat je dit topic toch gewoon voor wat het is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeetje.. Ik ben op eigen kracht bij 1.3...
Ja verveling... |
wat hebben we een lol...heeft een forummer dit gemaakt ofzo?
|
ja, die dikkerd dacht ik
|
ik zit behoorlijk vast bij 1.6... :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom klopt 32 28 8 4 niet :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ziet iemand hier wat in (is voor 2.8); http://www.creativepuzzels.nl/spel/s...es/strepen.gif. Je moet het van een afstandje bekijken en dan zie je er letters in, naar het schijnt... :confused:. |
Daar staat "creative puzzels"
Je moet naar het "witte" kijken, niet naar wat de streepjes vormen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
boven creatieve... og moch k het niet verraden anders haal k deze wel weer weg..nogal wiedus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |