![]() |
Not black. Not white. Just human.
wie gaat er naar het Reggae Sundance Festival in Eindhoven op 16 & 17 augustus ?
begint op zaterdag om 11.30u en eindigt op zondag om 23.00u. voorverkoop start op 16 juni. weekendticket kost 40 euro (excl. servicekosten) en 1 dag is 25 euro (excl. servicekosten). als je je kaartje gewoon daar koopt kost 'n weekendticket 50 euro en 1 dag 30 euro. ( kinderen tot 12 jaar gratis :D. ) camping kost 10 euro per persoon. http://www.panic.nl/ |
vin et beetje duur
maar mocht ik genoeg geld hebben wilk er wel een dagje hangen lijkt me wel leuk... of ik probeer gewoon binnen te komen en doe me voor als iemand van 12 |
ja. ik vind t zelf ook te duur. aangezien ik niet zoveel geld heb. voor zoiets. waarschijnlijk ga ik dus ook niet.
|
ingrid, we gaan toch naar dat belgische reggaegebeuren ?
stukken goedkoper en belgië. :) |
ik moet niks hebben van reggay (credits: Infaustus). behalve 10CC - Dreadlock Holiday.
|
Citaat:
ey max, gaat max dan ook mee ? :D dat zou cool zijn. |
Citaat:
ja d0h gaan wij naar belgie. maar ik vroeg me af wie hier naar toe ging. omdat dit ook onwijs leuk is. maar jammer genoeg, wel duur ja. de jaren hiervoor hebben m'n ouders 't betaald omdat ik gewoon met hen mee ging. maar ik ga niet met hen mee dit jaar.:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |