![]() |
waar speel jij met je band??
ik speel in een verbouwde boerenschuur, met studio en alles, de huur is wel errug duur maar het is het waard.
|
Oefenruimtes aan de maas(waterfront) in Rotterdam.
|
oefenruimte Metropool \m/ podium in hengelo (tool, clawfinger, cannibal corpse, satyricon, h2o, etc. speelden hier ooit HA).
hoeveel dokken jullie voor huur? |
Citaat:
|
in onze garage:)
hier heb je in de buurt echt heel weinig beschikbare oefenruimtes...dus... nja, tot nu toe nog geen problemen met de buren gehad en we hoeven geen huur te betalen duss...:d |
Tot nu toe in Vierkwart Schiedam, maar dat is nog steeds te duur (37,50 + 37,50 borg (wat je dus ah eind terug krijgt) voor 4 uur). Wel gezellig overigens.
Dus maandag a.s. eindelijk in Waterfront! Boerderij in Zoetermeer is ook goed(koop) overigens |
Nou jippie...waterfront. 2 brakke gitaarcombo's(peavey en roest en knetter). Wat een kutdingen!. Huur is 20 pleuro. 24,50 met bekkenset.
|
hier 15 euro per persoon per maand
maar ook lidmaatschap en borg, 1e 2 maanden (en ja ik betaal morgen lennart) |
Citaat:
We merken het vanzelf wel, echt beter zijn we toch niet gewend :D tot nu toe knetterde ook van alles |
Ach gewoon zorgen dat je in oefenruimte 2 zit of een contractruimte die gaan ook wel. De rest is armoe troef meestal :D Contract kan je wel vergeten trouwens.....wachtlijst is 2 jaar. Tenzij je er dus al 2 jaar op stond. :)
|
Ik repeteer in de slagwerkruimte van de muziekschool. Daar staat een drumstel + zanginstallatie + versterkers + electrische piano. Bijzonder lange wachtlijst maar ook niet duur.
|
Ik en drummer (Skargh): Oefenruimte in D'chem.
Rest band: Hogere sferen (n) |
In een zeer grote garage :)
|
Boerderij Zoetermeer. Goedkoop, alleen ben je standaard een half uur bezig met zoeken naar een werkende versterker.
|
bij muziekvereniging
versterkers enzo aanwezig :) 4,50 de week |
nergens meer, ik zoek een hok. KUT HOEREN KLOTE regio hier... allemaal van die schijt oi bandjes enzo die alles bezet hebben
|
Citaat:
|
oefenruimte of thuis
|
ZItten in Froombosch...mega-klein dorpje met een heel relaxte studio/oefenruimte. Is 18,50 euri per keer, dus dat valt ook wel mee..
|
Thuis in de garage, daar heeft mijn vader een oefenhok gebouwd. (Iedereen behalve mn ma is muzikaal) mijn broertje drumt, dus er staat een drumstel, en twee versterkers, één zang en één gitaar. Erg leuk, maar t mag niet te hard. Nieuwbouwwijk hè?
|
welke band?
Huize Carn heeft genoeg plek voor 5 a 6 persoons band. wel eigen gear menemen |
wij oefenen in Utrecht bij starsound studio's... ik weet niet precies hoeveel we betalen eigenlijk... ik geloof 40 euro ofzoiets voor 3 uur
|
Solution Hillegom, We zijn alledrie vrijwilliger daar...
tkost 1 euro per man per uur, wat we nooit betalen, plus we weten de fristie ( :cool: ) te vinden en zo niet, dan de tap wel. Bovendien kunnen we alles laten staan. ( en zijn we er 3 keer per week) |
hier in de garage :D
|
Citaat:
|
Citaat:
lolbroek |
Citaat:
ze zijn wel metal \m/ ;) tis ze gegund, wij moesten nog autorijden :p en zijn geen grote drinkers ;) Wij oefenen in apeldoorn in de gigant (de oefenruimtes eronder) 15 euro per avond voor een brakke oefenruimte, (avond is 4 uur) waar de zangversterker het niet doet, en een brak drumstel staan, gare gitaarversterker, en een goede basversterker Goede oefenruimtes zijn schaars in deze regio (dus rutger mag niet zeuren :p) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |