![]() |
[tekeningen] zieke strips
de tekeningen die ik heb gemaakt staan op mijn site: http://www.pbase.com/thomasofzo
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden |
Ik vind ze wel grappig, die ongelooflijk droge 'humor' :)
leuke autobiografie trouwens :D |
wtf, en je bent p[as 17! Zo goed man! Ik ben jaloers :(
|
Ik vraag me zomaar iets af....
dat Pbase... werkt dat nou een beetje goed? Niet dat je er binnen de kortste keren weer vanaf gegooid wordt etc..... leuke strips verder ook.... |
niet helemaal mijn ding sorry
|
die tekenstijl, zo geniaal!
|
ik vind ze wel oke, maar niet geweldig. eigenlijk net iets te lomp of zo..
|
Sorry, maar als je die tekenstijl niet cool vindt verdien je een bitchslap :mad:
Het beste OOIt samen met die tekeningen van FISHY NL!!!! |
tekeningen zijn wel ok, poppetjes niet bijster orgineel, maar wel gaaf hier en daar
grappen zijn beetje matig, maar sommige ook wel leuk ga zo door iig :) |
Hmz niet mijn humor:| maar wel gaaf getekend!(y)
|
Citaat:
ontopic: :eek: |
echt heel vet, vooral warzone, ik wil meer :mad: , echt goed, hier en daar kan het er iets affer uitzien, zoals de mand van "DIE", maar voor de rest echt vet
|
(Y) Ga zo door!!!
|
Citaat:
|
Wel leuk getekend, maar ik vind het niet grappig :confused:
|
Citaat:
en je zou het contrast van je tekeningen wat moeten verhogen, iig bij die strips, soms is het niet goed te lezen :) |
ik vind het meestal leuke humor. vooral die strips ja.
en tja ik vind het er wel leuk uitzien als strip. eigenlijk. |
Zeer, zeer goed!!
|
ik vond die ene met die kleine kindjes in een rij en hitler ertussen wel leuk:D
voor de rest wel leuk getekend |
Dat portret van Arafat, geweldig!, verder ook leuke tekeningen + teksten! :D
|
ik vind ze heel koel....helemaal die evil kaninchen :D
en die gaten die iedereen achterlaat door het schieten met van die enorme guns, die vind ik wel mooi gedaan... (y) |
cewl (y)
|
Ghe, vet. (y)
|
Haha, gaaf man :cool:.
|
Ik vind er echt totaal niks aan.
|
ik vind die van einstein en bush en (wie was die andere nu ook al weer ? MEGA , echt prachtig , ik ben versteld , en de autobiografie was best ook wel leuk :p
|
Tekenstijl is leuk en om de stripverhalen heb ik erg kunnen lachen. (y)
|
Citaat:
Lezen. |
wel vet getekend! leuk verzonnen
|
Die van Einstein & Bush zijn echt zó goed getekend! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mad Props Dude....
:eek: Talent Spotted !!! :eek: |
Ja je tekent erg goed. Maar er zit geen verhaal in, het is niet grappig en het is veel te grof. Je hebt echt teveel agressie. Misschien moet je hardloper worden ofzo?
|
beetje... lugubere, gewelddadige strips.. of is dat juist de humor.
|
Oe die van einstein, bush en arafat!! (y) Ga echt zo door, jij komt er wel :)
|
zalige tekeningen
|
Even voor de analfabeten onder ons: de tekeningen van Bush, Ararfat en Einstein heb ik NIET gemaakt, dat staat er ook boven.
|
ik vind t wel jammer dat je t zelf 'zieke strips' noemt
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .....wel grappig :) (y)
|
*knip*
En nu weer ontopic: De strips zijn best leuk getekend, maar niet wereldschokkend...De humor is flauw en voorspelbaar. Het enige echt mooie op de site zijn de portetten, helaas zijn die weer niet van jou :) |
alle posts van Commande Michiel zijn verwijderd. Het percentage schelden was te groot om alleen de scheldposts te verwijderen.
Verder wil ik iedereen het advies geven nooit te erg in te gaan op dit soort zaken omdat het toch alleen maar uitmondt in gescheld. PS: Sorry n00dles dat je de post hieronder hebt getypt en er dan vervolgens achter komt dat alles weg is... allerlaatste opmerking: Ik geloodf dat de discussie nu wel wat minder onaardig van aard is dus ik laat alles hieronder maar staan. |
Citaat:
|
Ik voel me vereerd :)
Maareh, wat voor dood sterf ik nu? ;o 601e? boie? |
ik zou het wel voor je spellen zwakzinnige (ook al moet ik toegeven dat ik iets te enthousiast met mijn stift in de weer was :) )
G-O-R-E *** dood enigszins hatelijk weer.. ik kan gewoon het niet laten :D ik weet niet of dat jouw kop was bij je profiel, maar best lelijk |
ik vind dat tekeningetje hierboven nog best wel funny :D, waarom post jij ook niet es wat, je kan zien dat er zeker veel emotie in zit ( ik heb de discussie hierboven niet gevolgd dus ik weet niet hoe t precies zit)
whahah :D |
ik ben nog maar net lid ik zal binnenkort wel een nieuw topic openen met een paar van mijn tekeningen. zijn wel heel anders dan dit prutwerk, maar dank je dat je er wat in ziet.
jouw tekenen zijn ook een van de betere op dit forum |
Super Toll jah, die emoties von die Leute!
Best wel redelijke tekening van die h**r van een Noodles, Michiel, beter maak je er meer van zulke, sie sind sehr Toll! Toch jammer dat ik het gescheld heb gemist, ik word daar altijd zo vrolijk van... |
Enig, Commando michiel, maar zulke dingen willen we hier dus niet hebben.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |