![]() |
Welke etenssmaak komt nu overeen met jou gevoel?
owke het is misschien vaag, en je snapt er geen hol van, laat mij het dan even uitleggen.
stel, ik voel me vrolijk, dus zeg ik van, ik voel me als een lolly ofso. ik ben fel bezig, dan ben ik sambal ofzoiets dergelijks. hoop dat jullie het een beetje snappen.... ik voel waardevol, ik ben een dure bon-bon gaat uwe gang |
Ehm, ik ben chagerijnig dus ik neem een zak snoep van een kilo... Zoiets? :)
|
Citaat:
als je vriend tegen jou zegt van wat ben je lekker krokant blabla zou je kunnen zeggen dat je een kroket was. voel jij melig dan zeg je bijv van ik voel me een spekje |
Ik ben down, dus een vloerkadetje?
|
Citaat:
|
JAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAH!! Joepie!!! :rolleyes:
:p |
ik voel me verliefd, voel me als een aardbei :confused:
zoeits? |
Mijn drie katten vinden het op 't moment nodig om met het hele collectief over me heen te gaan lopen, dus voel ik me net kattevoer. Jaha.
|
---> Eten & Drinken
|
zuurkool (n)
|
een bekertje norit. ooit 1x moeten drinken. het is vies zwart spul en vrij korrelig. nou zo voel ik me wel... ik kan niet precies zeggen waarom.
|
Water, geen smaak, geen gevoel.
|
aarbei met slagroom
lui |
Campino
|
vrolijk >> aardbeien
|
Water.................geen gevoel :)
|
Nu iets heel zoets omdat ik daar heel erg behoeft aan heb.
|
nu? spruitjes ofzo.. bah, ik voel me nml smerig *geen idee wrom*
|
Mierzoet. Zuurstokjes oid?
|
Zak zout...voel me moe en slap, maar kan niet slapen.
|
een heel zoet, net goed, perfect aardbeitje :D
is verliefd :) |
bitterkoekjes, combi van zoet (verliefd) en bitter (teleurgesteld)
|
Ik voel me... verzwakt (door warmte, grmbl) en verder wel vrolijk maar bedenkelijk...
Verzwakt is iets als chocolade denk, vrolijk duidt op zoet en bedenkelijk.... hmmm... iets wat je niet meteen kan plaatsen, wat je goed moet proeven zeg maar... Dus ben ik een bon-bon, melkchocolade met een mysterieuze vulling :) (en toevallig heb ik nu net chocolade voor me liggen :) ) |
Citaat:
|
Vandaag ben ik fit, doch... mja, leeg. Ik ben goed wakker enzo, maar echt veel zin om iets te doen heb ik niet.
Ik voel me een honingmeloen; zoet en vrolijk, me niets in het midden :P :) |
Citaat:
|
spekje, zoet en luchtig :)
|
Ben een beetje duf, dus ik voel me als... Oud brood...? :o
|
ben een beetje boos>> een beschimmelde kaas ofzo...en een beetje verdrietig>> iets van euhm..een.. kiwi...en verliefd..ook een aardbei
zoiets...waarom weet ik niet |
Ik voel me ontladen en rustig... chocola dus... :)
|
sla, ik voel me leeg en depri en ik vind sla depri smaken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |