![]() |
programmaatje
Weet iemand misschien een programmaatje waarmee je franse werkwoorden kan oefenen?
Het standaardoverhoorprogramma is voor mij geen optie, aangezien ik dan 20 werkwoorden met alle uitgangen en vormen moet gaan intikken. Wie o wie? |
DrillAssistant, http://gsoverhoor.cjb.net
|
Citaat:
het gaat namelijk om veel werkwoorden en om van elk werkwoord alle vormen op te schrijven kost heel veel werk. en die heb ik eigenlijk niet echt... :o |
up
|
Heeft je frans leraar daar niet iets voor?
En als je grandes randonnees hebt, moet daar een cd rom bijzitten. Bovendien werkwoorden leren= stampen Dus als je ze typt leer je ze misschien ook :) |
Citaat:
bovendien mag ze me niet echt en vindt ze dat ik die allang had moeten kennen. ik weet verder dat het stampen is, maar 't lukt op één of andere manier niet. vorige week een half uur lang op drie werkwoorden zitten leren en vervolgens had ik ze allemaal fout (meteen erna, een vriendin overhoorde me). ook heb ik pas 2 dagen lang alleen maar werkwoorden zitten oefenen en op de toets had ik er 18 van de 25 fout... 't wil gewoon niet :( nou wilde ik dus in de vakantie af en toe eens oefenen met één of ander programmaatje... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |