![]() |
ether
Waar haal ik het vandaan?
En heeft iemand er ervaring mee? In die film blabla las vegas ofzo, zag het er zo chill uit, ik wil het graag een keer proberen. |
dat spul dood ECHT veel hersencellen he...
het is trouwens een afgeleide van petroleum... sorry dat ik je vragen niet kan beantwoorden (ben niet zo'n fan van 'inhalants'), ik heb ook geen idee of je het zo maar kan krijgen in NL maar probeer eens bij een grote speciaalzaak voor auto's en vraag daar om petroleum-ether... |
nouja voor deze ene keer dan (geen opmerkingen aub dat ik (onschuldige) kindjes aan drugs help)
ga naar een willeukeurige site van een online apotheker die medicijnen verkoopt...(bijvoorbeeld: http://www.medicijnen.net) en klik daar op zoeken en dan zoek je op de term "Petroleum ether" et voila |
oke thx en ja je helpt me aan de drugs :p
|
en ben je ook onschuldig? (dan voel ik me namelijk wel slecht ;) )
|
Heb je het wel is gedaan Mind_Movie? Zo ja, hoe was het?
Zo nee, omajunk doe jij dan maar verslag als jij het gedaan hebt :-D, als je wilt dan. |
ik gebruik geen drugs.... :D
nee, ether snuiven zuigt, als je dat beetje vaak doet kom je eruit te zien als ozzy osbourne... |
"Ether. It makes you behave like the village drunkard in some early Irish novel. Total loss of all basic motor skills. Blurred vision, no balance, numb tongue. The mind recoils in horror, unable to communicate with the spinal column. Which is interesting because you can actually watch yourself behaving in this terrible way, but you can't control it."
Geliefe slechts gebruiken om motoren te starten bij koud weer. |
Citaat:
|
in poppers zat ook een soort ether,toch? je hersencellen gaan dr echt per 1000en dood van geloof ik.
|
Citaat:
"We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high powered blotter acid, a salt shaker half full of cocaine and a whole galaxy of multicolored uppers, downers, screamers, leaughers...Also a quart of tequilla, a quart of rum, a case of budweiser, a pint of raw ether, and two dozen amyls...But the only thing that worried me was the ehter. There is nothing in the world more helpless and irresponsible than a man in the depths of an ether binge..." |
nee... (maar wacht even dan zoek ik even wat info...)
|
@otherside
mwah kan niet echt wat vinden, de chemische formules lijken wel op elkaar: ether:(diethyl ether) C4H10O poppers:(n-amyl nitrite)C5H11NO2 |
Werd ether vroeger niet gebruikt als narcose middel maar is het later afgeschaft omdat je bij te grote hoeveelheden niet meer wakker werd?
|
Omajunk, pas geleden was er ook een film met Brad Pitt (ben de naam even kwijt) en daarin gebruikte hij een cocktail van PCP, doornappel en ayahuasca. Het zag er echt ongelooooooflijk chillzzzzz uit... misschien dat ik dat daarom ook een keer ga gebruiken.
Dumb fuck. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
nouja boeie ik probeer ut gewoon...ik ga vast niet dood, en ja oma's van tegenwoordig zijn jong, energiek en strak in pak :p
|
Om ome sam maar de quoten:
Dumb fuck. |
hoezo dumb fuck, laat mensen lekker met rust en laat ze lekker zelf met hun leven doen wat ze willen.
|
Citaat:
C4H10O, klopt wel wel vet dat op dit forum ook al gepraat word over Fear and Loathing in Las Vegas (Respect) net als bij de rest van de forums waar ik zit, in ieder geval als iemand weet waar je pure ether kunt halen, niet de petroleum shit, hoor ik het graag |
Citaat:
|
waarom? het is haar keuze. met een antwoord als dumb fuck schiet ze echt niks op...
geef dan wat bruikbare info... |
zwakbegaafd? hou je smoel en besteed je tijd wat nuttiger dan de geleerde uil hier uithangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ether snuiven zou ik echt nooit proberen wel paar keer lijm en wat andere goedjes gedaan zoals thinner etc..maar bah nee nooit meer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |