![]() |
afstand evenredig aan het missen?
Volgens mij ben ik gek. Mijn vriendin, die ik meestal een keer per week zie, soms iets vaker, is met school naar het buitenland. Net als de vorige keer (toen was ik ergens ver) mis ik haar lichtelijk. Volkomen irrationeel, stom, maar toch. Heeft iemand dit ook weleens? Zit me niet lekker dit...
|
Hoe bedoel je...?
Mis je haar normaal gesproken nooit dan? |
Minder, veel minder dan nu.
|
Misschien omdat je haar nu niet kunt bellen, etc. Ik weet natuurlijk niet hoe vaak je haar normaal sprak, maargoed.
En het idee dat ze zo ver weg is, zoals je zelf zegt. Maar waarom zit het je niet lekker? Ik vind het wel lief.. :) |
Dat komt gewoon door het idee dat ze zover weg is. Het voelt anders, terwijl het rationeel gezien niet anders is (als ze weg is, is ze weg .. of dat nou 100 of 300 km zijn maakt dan eigenlijk niks uit, maar toch 'voelt' het anders).
|
En waarom vindt iedereen me sinds ze weg is ineens lief?! Ik weet het ook niet meer.... (je bent de tweede in twee dagen, is een 100% afwijking van het gemiddelde ;))
Ik sprak haar bijna dagelijks, maar ik kan best een week zonder. |
Citaat:
|
Het is toch wel normaal dat je je vriendin mist als ze een tijdje weg is..?? Daar is toch niks geks aan?
of mis ik nu iets..? |
Het gevoel haar echt niet bij je te kunnen hebben op momenten dat je daar behoefte aan hebt door de enorme afstand die er normaal gesproken minder is, mis je haar erger.
Afstand brengt verlangens met zich mee.. |
Citaat:
Maar als iemand uit verliefdheid hele vage dingen gaat doen kan dat juist heeeeeeeeel lief zijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had het TOEN met mijn beste vriendin (niet eens MIJN vriendin maar GEWOON mijn beste vriendin) Was op vakantie naar tunesië en dat waren 2 rampweken. (hoe erg kun je iemand missen :eek: ) En dat terwijl ik haar normaal ook niet bepaald wekelijks zie of dagelijks spreek vanwege de afstand. |
Ik bel gewoonlijk ook niet, we spreken elkaar meestal even op msn oid. Maja, het zal wel weer, ik overleef het wel :) Bedankt voor alle steun enzo *snif*,
|
Citaat:
|
Anders lees je even.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |