![]() |
hoe laat....
hoe laat eten jullie?(s'ávonds)
|
's ochtends niet, tenzij ik toch al wakker ben
vd herrie die andere mensen maken. 's middags rond een uur of 2, 3 een boterham. 's avonds hangt ervan af wie er kookt.. |
ligt eraan wat ik 's avonds/ 's middags nog 'moet'.
als ik grote honger heb of snel weg moet soms al half zes, anders rond een uur of half zeven/zeven uur *heeft nog niet gegeten* |
als me vader moet werken voor 6en
ander kan het ook weleens 7 uur worden we eten trouwens niet gemeenschappelijk |
rond half zes
|
bij mn ouders om 17.00
op kamers tussen 16.30 en 20.30 ergens, dat verschilt van dag tot dag, er moeten meerdere mensen koken dus.. |
ja verschilt heel erg.soms als mun pa vroeg moet werken al om 17.15 en soms pas om 21.00 ofzo. gemiddeld denk ik om 19.00 mja... dat zegt niet veel haha.
|
Het liefst om een uur of 18, maar soms wordt het later door
- laat thuis - geen zin om te beginnen - huisgenoot die de keuken heeft bezet |
Het liefst rond zes uur maar mn moeder komt altijd pas om half zes thuis uit dr werk en dan heeft ze geen zin om gelijk aan het eten te beginnen dus vaak eten we tussen zes uur en half zeven. In het weekend, bij mn vader eten we echt heel laat, tussen zeven uur en negen uur meestal (en daar kan ik niet goed tegen)
|
Wij eten thuis meestal om half zes of zes uur. Als m'n broer of ik naar trainen/dansen moeten eten we om half zes, anders zes uur.
|
maandag: 16.15 (moet ik werken)
dinsdag: 17.15 (ook werken) woensdag t/m zondag: klokslag 18.00 |
Klokslag 6 uur... :o
Als ik om 5 uur moet werken eet ik om 16.15 |
Tussen 18.00u. en 19.00u.
|
rond half 7
|
18:00
|
6 uur. en als mn vader aangekondig heeft dat ie niet mee eet eerder, niet dat ie normaal 6 uur wel haalt, maar dat hebben we zo afgesproken.
en nu ik werk heb eet ik de komende weken om een uur of acht. |
Meestal zes uur/kwart over zes, maar als ik moet werken eet ik om kwart over vijf/half zes.
|
meestal rond 17:30 / 17:45
maar 's maandags als ik moet trainen eten we om 17:00 |
half 6 meestal
|
We eten altijd om half 6 omdat m'n vader 's middags en 's avonds afspraken heeft. Dan kan hij daar rekening mee houden.
(tenzij ik later thuis ben of eerder weg moet ofzo natuurlijk) |
ik woon met me vriend samen, en hij moet om kwart over 5 naar ze werk, dus we eten rond half 5 al. maar als hij vrij is, dan kan dat soms uitlopen naar 8 uur savonds ofzow :D
|
rond kwart over 6/half 7
|
Tussen 4 en 10. Ligt eraan hoe laat ik thuis ben en wanneer ik zin hedb te koken.
|
meestal tussen 19.00 en 20.00
|
Citaat:
|
uuhm.. meestal rond half zeven ofzo
|
Tussen 19.00u en 20.00u
|
meestal ligt dat tussen 17u en 19u
|
laatste tijd meestal tussen 18.30 en 19.00
|
17.00 1730 zoiets
|
Doordeweeks om 17.30 en in het weekend om 18.00.
|
over het algemeen 6 uur, maar als ik moet dansen eet ik pas om half 9. *en das nie fijn*
|
doordeweeks s'avonds rond 5 uur, in het weekend meestal rond 8 uur
|
doorde week: zo rond 6 uur en in het weekend zien we wel.....
|
20:00 tot 21:00 uur
|
Tussen 18:00 en 19:30
(zeker sinds mijn vader zijn nieuwe baan heeft...) |
Eigenlijk bijna altijd tussen 19:30 en 20:00 maar soms later..
|
Hmm ligt eraan welke dag het is want bijvoorbeeld doordeweeks eten we rond half zeven terwijl 's weekend we wel eens om 9 uur pas eten. Vooral als het warm weer is gaan we best wle vaak bbq'en en dan beginnen we vaak pas om negen uur, tot een uur of twaalf
|
hehe heel verschillend, soms om 19:00/20:00 uur
maar heb ook wel dagen dat ik pas om 0:00/ 3:00 ga eten :)... maar vandaag bv om 0:30 gegeten |
meestal om 19:00 uur
|
rond een uur of 6 meestal
|
18:15
|
Citaat:
ff ontopic: ik eet altijd tussen 18.00 en 19.00 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |