![]() |
Raad de quote
Hej allen,
(heb bij de zoekfunctie gezocht en niks gevonden) Raad de quote! Ik zet een quote neer, degene die hem als eerste raad mag een nieuwe verzinnen... Lijkt me het handigst als ze uit een film komen, series zijn zo 'vergankelijk' als je begrijpt wat ik bedoel. Zet er ff achter of het een man of vrouw is die het zegt... wordt het misschien iets makkelijker... Komt ie: "Can we panic now?" (mannelijk) |
Citaat:
ehmmmmmm, ik weet het.... grrr welke film was dat... *zucht* kan er niet opkomen..... :( |
Citaat:
"I'll never do it again..well, that's for sure"(mannelijk) |
ehm, geen idee
raad iemand dit even, dan komt er tenminste een nieuwe |
Citaat:
It's beer o'clock, and I'm buying. (man) |
Citaat:
Maar die van Cheops weet ik niet. |
Citaat:
Memento Een ietswat moeilijke quote: Your Mother ate my dog! (mevrouwtje) Hint 1: Film van de zelfde director als van Lord of the Rings. Hint 2: Horror |
Brainscan
'my motherfucker is so cool, when he goes to bed, the sheep count him' |
Citaat:
'Hot lesbian witches! It's fucking genius!' (mannelijk) |
Citaat:
|
Citaat:
Being John Malkovich "They won't leave me alone! I'm a goddam human piñata!" |
The Game...
"What is it with you reporters?!?...You take another one's tragedy and force the whole world to experience it..." |
Citaat:
echt géén idee |
Citaat:
'Jafar, ik stik zowat!' |
Citaat:
uhm, nou ik...*denkt* '...Just like the drink, but spelled different....' |
Citaat:
"To infinity..and beyond!" ('man') |
Toy Story (Buzz Lightyear)
"Or did they...?" (man) |
Citaat:
|
Op www.bigfilms.tk kan je een top20 zien van quotes :o
|
Citaat:
Wel een beetje dingen roepen die ook echt maar uit 1 film kunnen komen. Ik noem bijv. "HEEEEEERE'S JOHNNY!" Dan weet je zeker welke film bedoeld wordt... |
Citaat:
The Shining "By Grabthar's hammer, you shall be avenged!" quote van een geweldige acteur uit een (naar mijn mening) hevig underratete film |
Citaat:
"Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane" |
Citaat:
nu een erg makkelijke: "Yippie Cayyay, motherfucker" (mannelijk) |
Citaat:
De quote was van Michael Moore in Bowling For Columbine... En de nieuwe quote is van Bruce Willis in Die Hard :) Nieuwe: "Now, you'll see me one more time if you do good. You'll see me two more times if you do bad. Goodnight." |
Citaat:
Mr. Blue: I once had a man shot for talking to me like that. Mr. Gray: Yeah, well, that's the difference between you and me. I've always done my own killing (Tip: het is niet Reservoir Dogs) |
geen id eigelijk :confused:
maar ik heb dr ook eentje: 'You're just one pathetic loser, no offence btw' (mannelijk) |
Citaat:
Weet niet welke film btw... (slecht, ik weet het) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ohw ok sorry, moek m wissen? *als dat nog kan* ?
|
Citaat:
de mijne You're you! You walk, and talk, and cry, and complain, and eat little green pills, and send suicide telegrams. No one else does that, Felix, no one! Wel makkelijk dacht ik zo ;) |
Citaat:
te laat :) |
hey nou hebben jullie de mijne nog niet geraden :( ;)
|
Citaat:
(ik heb ernstig op het internet gezocht naar het antwoord :rolleyes:, dus mocht het goed zijn laat ons dan doorgaan op lana's You're you! You walk, and talk, and cry, and complain, and eat little green pills, and send suicide telegrams. No one else does that, Felix, no one!) |
The Odd Couple.
Misschien wat moeilijker: "You are all my children now." |
Citaat:
|
Mja, maar welk deel? (als niemand het weet laat dan maar zitten)
|
heeey
k zou die quote nie weten hoor, maar k heb wel een andere voor jullie: Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get. (mannelijk) hij's lastig hahahahahaha :confused: |
Citaat:
De NoE serie heb ik niet gezien, dus daar zal ik maar niet naar raden. En deze dan: It's Macy Gray with sideburns! (mannelijk) |
Hoe weten jullie dat allemaal?
Zoeken jullie dat op op internet of kijken jullie zoveel films? :D (ik ken alleen maar leuke quotes uit Buffy :p :o) |
Nou, wrom zeg ja dan nie een quote die je zelf weet, dan hebben wij ook weer wat te raden.
Al weten we dan wel dat het dus uit Buffy kom maar goe nou groets van me and i |
Citaat:
|
Citaat:
te lastig voor mij. Klinkt wel bekend trouwens. ik ken zelf trouwens geen enkele film-quote. Maar ik zal eens nadenken. Hoe weten jullie al die quotes dan? Beverly Hills Cop III heb ik drie of vier keer gezien maar ik weet het allemaal nauwelijks meer. |
Citaat:
okee, een lange have you ever loved someone so much that you didn't care what happened to yourself? you just had to be with them? if they look at you, your heart stops? if you feel their breath on your skin, you just ache? have you ever craved someone so much that you didn't exist anymore? |
Zou t nie weten maar k weet nog wel een andere. Tip: hijs niet uit een film maar uit een tvserie:
How are you doin'?? ;) |
Citaat:
Ik vind dat we nog moeten wachten op het antwoord van de quote van howshesings Super mooi quote trouwens :o |
Citaat:
maar kom op, zo onbekend is mijn quote toch niet? |
Citaat:
ik zou het echt niet weten...komt me wel bekend voor trouwens. en deze dan: "And when you see her, I want you to say: This is the girl" :D |
Ik heb het nu over die veel te lange kwoot he nie over die hier voor
Shakespeare in Love Hij was tenminste een beetje pooeetiesj of hoe je da ook schrijven mag en hij is vorige week op teevee geweest en anders isdie kwoot gewoon te moeilijk |
Citaat:
en: poëtisch. >> Daarnaast is die quote geloof ik niet uit Shakespeare in Love, of het moet dat stukje zijn dat ze tesamen in dat bootje zitten (Viola verkleed als jongetje, en William) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |