![]() |
d
d
|
Op zich vind ik dat je hierin helemaal gelijk hebt, maar omdat je de situatie maar vanuit één perspectief bekijkt kan ik je aanraden om eens boven jezelf uit te stijgen en dan op die wijze het probleem nog eens te overdenken. Maar je standpunt is luid en duidelijk en ik vind dat je jezelf formidabel verwoord hebt.
slotje..... |
Hmm, klopt die vraag had ik vandaag bij natuurkunde...
de leraar had hem wel uitgelegd, wacht ff... Ik zoek m ff voor je op |
Citaat:
|
Citaat:
hehae... funny |
b <- andersom
|
Niet alleen de b is andersom, de q ook! en ook de p kan je door te spiegelen krijgen.
|
oh ik begrijp je wel :rolleyes:
|
Citaat:
maar ik wil je nog wel op het hart drukken dat het wel een uitzondering is die regel bevestigt en dat dingen nooit precies lopen zoals je ze plant, er kunnen immers altijd dingen gebeuren die niemand had kunnen voorzien |
hij is nóg open?! :p
|
Juh. :cool:
|
Citaat:
pff.... áls IK forumbaas geweest was :p |
dit zijn topics van mijn hart.
waarschijnlijk ook van de forumbazen, anders was hij allang dicht. (y) |
Misschien kun je dat beter niet doen. Het zou kunnen gebeuren dat het heel anders gaat dan je denkt, en dan heb je natuurlijk wel een probleem. Als je het wel doet, ben ik niet verantwoordelijk voor de gevolgen! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom is deze nog open :o
|
Citaat:
|
Nog minder dan 3 uur, en dan is de 24-uurs grens gepasseerd... het aftellen is begonnen, spannend he!
|
Citaat:
|
ach nee, dat meen je niet!
:D die forumbazen vantegenwoordig... |
OOEEEEH, nog een half uurtje!!!
Ik durf te wedden dat een fb of een fb+ dit allang heeft gezien, maar dat hij gewoon tot 1 minuut voor de deadline wacht ;) |
19.31!!!!
we hebben de fb'ers betrapt op een 'schoonheidsfoutje' of wordt ik niet gebanned als ik zeg dat het enorme blunder is??? |
Citaat:
|
20.09 :eek:
Ik zou een post neer willen zetten op M&M, maar wat me tegen houd is het feit dt er een reden hiervoor kan zijn... Grrrr, Ik haat de bedenkers :mad: |
ge-wel-dig. :o
|
Bijna 25 uur. ;)
|
ik gok dat ie na mij gesloten wordt :)
|
Citaat:
|
Ze hebben Poep in hun ogen ofzo?
|
Je zou zeggen dat er wel eens een fb langs komt op school & studie... bv leonoor is hier vaak zat te vinden (no offence hoor :P )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na mij. :cool:
|
Eerder na mij :p
|
ja en ook na mij!
|
:o :o :o