![]() |
rukken
als je je veel rukt is dat slecht voor je ofzo??
|
nee, zo leer je je eigen sexgevoelens kennen, en dat is belangrijk voor een sexuele relatie met een partner
|
neeeeuuuuuuu als je er behoefte aan hebt moet je dat gewoon vaak doen hoor.. en je verspilt ook nix hoor. zoals je wel eens hebt gehoord waarschijnlijk
|
Het is alleen niet goed als je mastruberen gebruikt om je ergens op af te reageren als je boos of verdrietig bent, als dat je enige uitlaatklep is.
(ooit eens gelezen:D) |
Citaat:
vreemde tijdschriften heb jij :p |
Hè, wat zeg je nou? Ik versta er niets van!
|
Citaat:
tis net als met andere vormen van verslaving, zodra je weer met de sex gestopt bent komt al het vervelende gewoon weer terug |
Citaat:
ja maar ach het werkt toch lang genoeg? halve minuut voel je je toch wel goed of niet dan! daar doe ik het voor hoor, masturbatie is verder echt niet zo leuk |
Van veel rukken word je blind ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ze zeggen, van rukken word je doof, maar eigenlijk is het best goed. Op die manier houd jij je zaadproductie op pijl.
En als je niet regelmatig je voorraad ververst, dan kun je een zaadbalontsteking krijgen en dat is niet prettig. :D Maar ik zou dus zeggen, doe je best. |
ach, je wordt alleen blind, doof krijgt een kromme rug en heel veel haar op je handen.....das alles :D :D
|
Citaat:
dát bedoel ik nou weer net niet! :D ik bedoel niet als je het doet voor het lekkere gevoel :D Ik bedoel als je t gebruikt net als alcohol, om zeg maar te ontsnappen aan de dagelijkse zooi.... Het bestaat echt hoor t schijnt vaak voor te komen ná een andere verslaving. Ze zeggen dat Robbie Williams er last van had, maarjaaaaaaaaaaaaaah of we dat moeten geloven? note: oversext zijn is iets anders :D :o |
Ik gebruik het wel als alcohol denk ik
nah het is geen verslaving, maar ik doe het wel als ik me verveel en als ik me kut voel enzo |
Citaat:
najaaaaaa lang verhaal :) |
Citaat:
ik heb wel eens hartkloppingen gehad terwijl ik aan het masturberen was *hoezo gespannen*! :D |
Citaat:
dat heb ik nou nog nooit gehad, maarjaaaaah aangezien je dat ook kunt krijgen als je rustig ligt zegt het nix over hoe inspannend dat masturberen van jou is :D ;) ook examenstress? :S (ikke wel :( maar meer voor alles wat ik nog vóór m'n examen moet afronden :S) |
shit ey
bedankt! dat moest ik nog doen 2 boekverslagen voor morgen nee ik heb geen exemanstress algemene levensstress :S en volgens mij gaat ie niet over totdat ik een meisje heb gevonden |
Citaat:
ik ga ook weer aan t werk :( en van dat meisje.......najaaaaaaaaaaa zeg!!!! dat gebeurt echt wel hoor!!!!!!!!! :) I know that for sure |
Citaat:
very sweet :D succes! :) |
Citaat:
... ... ...en dat ben ik niet aangezien deze post ;) |
Citaat:
|
lol
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |