![]() |
gitaar kapotslaan
ik moet zaterdag voor het eerst op een groot podium optreden met mijn band
we spelen heavy metal / power metal ik ben van plan mijn oude ( niet meer bespeelbare ) squire mee te nemen en die stuk te slaan maar nu de vraag hoe hard moet ik slaan en waarop ? |
CL MOFO
meer woorden heb ik er niet voor |
ten eerste:gitaren stuk slaan is stout heel stout
ten tweede: gitaren stuk slaan past bij grunge niet bij power metal ten derde : sla ermee op je kop |
hoezo niet meer bespeelbaar? je kan er echt niks meer mee doen?
sja dan nog ik zou ze niet kapot slaan :rolleyes: maar om een antwoord te geven op je vraag,gewoon beetje in het rondzwieren en loslaten dan (y) :| |
voor die 700 euro die ik eraan gegeven heb ...
eigelijk is er niets mis met de gitaar , ben ze gewoon beu t'is trouwens een squier american telecaster k heb nu tog mijn PRS custum 24 |
sla die meteen ook kapot
rotzak :mad: |
op je versterker. en dan hopen dat je versterker ook kapot is natuurlijk. duh :rolleyes:
|
Citaat:
kan je ze beter niet aan iemand weggeven die ze echt nodig heeft? ben je veel meer mee dan ze kapot te slaan :/ |
Ik hoop dat je je nagel afscheurd tijdens het kapot slaan!
|
Idd geef em dan liever aan een kid die misschien geen geld heeft voor een gitaar. En besides toch rocksterrengedrag. En dat staat je niet. Zeker al speel je in een amateurbandje.....
|
ik hoop dat de snaren losspringen en je 10 vingers afhakken
|
Waar is dat optreden? Mocht ik er toevallig terecht komen, dan kom ik voor alle zekerheid in een harnas (als jullie ook dan over ridders en draken zingen ben ik wel helemaal hip).
|
Citaat:
|
Citaat:
waarop: je eigen botte kop. |
Citaat:
en wat een grappige topic is dit |
Sla hem kapot wanneer je op een redelijk podium/festival staat..
|
whahahahahaha 700 euro voor een squier..ik hoop dat je 70 bedoelt anders..whahahahaha!!
|
Citaat:
bananepijper. Luister. JE hebt een schuurmachine nodig. Weet je wel, zo'n elektrische. Goed. die zet je op het podium. Op het moment dat je je gitaar kapot wil slaan, ga je KEI (maar dan echt kei)hard met je elleboog erlangs schuren. Ik verzeker je dat ik dan in het optreden sta om wat slaolie in je gapende wond te strooien. Allejezus wat een fucking idioot ben jij. Uit welke Schapenanus ben jij getrokken? Jij bent zo dom dat je zelf niet eens meer weet hoe dom je bent. |
inderdaad, met je kebab band.
|
oja
ros hem keihard in (al dan niet openstaande) anus van jullie leadzanger kijken of ie dan nog zo'n stoere zware stem heeft. |
Citaat:
ik moest zo hard lachen dat mijn zusje kwam vragen of het iets zachter kon :D |
Citaat:
|
zeg ostenberg-etter
hoe groot is dat podium, en hoe lang bestaat dat -tot-mislukken-gedoemde bandje al? |
hoh dit is en coel topic :d
|
:confused:
|
Powermetallers die hun gitaar kapotslaan.. http://gathering.tweakers.net/global/smileys/frusty.gif
|
:rolleyes:
hou anders een wedstrijd met iemand uit het publiek..je haalt iemand uit het publiek op het podium en je geeft em je squier,dan komt de wedstrijd:laat die gast uit t publiek op jou slaan en kijk wie het eerst kapot is :cool: |
Als je hem toch niet meer hoeft, doe er dan iets goeds mee..
|
Citaat:
oja achter je rug tillen, voor groter draaipunt |
Nee niet kapot slaan, ik bied 10 Eurie!
|
Citaat:
|
Citaat:
11? |
De Instrumentenboer geeft er nog wel wat euro's voor..
Koop van dat geld een giftig gas o.i.d. en gooi dat rond in je publiek. Dan krijg je wel een eville reputatie, als dat is wat je wilt bereiken. Gitaren kapot slaan was 20 jaar geleden misschien stoer, nu slaapverwekkend. Het moet trouwens wel de gitaar zijn waar je het hele concert op hebt gespeeld, anders ist toch gay. Veel succes (y) :cool: |
heel hard op je botte kop (y)
|
*slam*
'eh, ostenberg, je bent vergeten je gitaar om te wisselen, dit was je les pauls van 2250 euro...' |
Citaat:
Ik vind dit de beste topic sinds tijden :D |
onze band noemt UNCERTAINTY
ik speel lead gitaar + backing vocals Jos speelt bass + lead zanger Maarten is rythem gitarist en Marco is drummer het is geen vrij podium ofzo meer we worden al betaald 50 euro per persoon niet veel maarja (n) ik kan ook mijn gitaar in het publiek gooien wat denken jullie ? stukslaan ( lekker stoer ) of weggooien ( reputatie (y) ) |
Citaat:
|
en gitaar heeft zes snaren
eerst gooi je een snaar wel dan wurg je marco Dan jos Dan maarten Dan vraag je aan het publiek of zij jou willen wurgen zo ben je toch al van die snaren af (y) :rolleyes: |
(y) reputatie?
moet je die gitaar eens op mijn kop gooien, dan is die gitaar niet het enige wat stukgaat... |
ik zou jezelf ermee slaan, goed voor je psycho-image
ROOOOOOOOOOOOCK! |
Citaat:
|
@ Belle
ja man uncertainty goes heavyyyyyyyyyyyy :rolleyes: :D |
jah man, vooral gitaren kapot slaan, kijken de mensen teveel avril tegenwoordig ofzo? :P
respect the squiers, die zijn er om gehonored to worden, don't you understand? :) |
Citaat:
geniaal topic is dit :D |
Dit is al zo'n uitgekauwd concept, geloof me. Het publiek zal kijken alsof ze de was aan het doen zijn.
Het niveau wat jij weerspiegelt door dat ding kapot te gooien, is dusdanig laag dat zelfs Slipknot zijn neus er voor ophaalt, dergerlijke strapatsen moet je niet bij een beetje publiek (wat reeds pikhaar heeft) proberen. Verder is het bekijken hoe iemand zijn gitaar stukgaat even interessant als een drie uur durende documentaire over het liefdesleven van een oost-chinese dwergsprinkhaan. nee, was het maar zo Eerder als een 24-delige encylopedie over de opkomst van de vingerhoedjes in de 17e eeuw. |
vergelijkingen, daar heb jij zeker wel pap van gegeten :D
|
Eerste optreden voor 3 mensen en dan de climax verhogen door je gitaar kapot te slaan :rolleyes:
|
haha das doop man, eerst op je goeie gitaar spelen en dan om te smashen een andere gitaar pakken, echt professioneel...sla m maar op het hoofd van de grootste kaalste security gast, lachen joh
|
beetje respect voor je gitaar mag wel, ze hebben wel jaren dienst verricht..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |