![]() |
[tekening]evil wezen, prinsachtig persoon
|
die neus en dat oog op die laatste zien er in het echt minder misvormd uit ;)
|
Is dit een tekening? :confused:
|
Citaat:
|
nee dat is geen tekening het zijn er 2.. slimmerik..
niet slecht die tekeningen. die bevenste trekt me het meest, lekker lomp, recht toe recht aan. ik zou alleen proberen eens wat schaduwvlakker erin te gooien, maak het wat spannender. lekker door blijven krabbelen :) |
Ik vind de eerste een beetje te vaag zo weinig details. De tweede vind ik mooier het lichaam van dat figuur is wel wat breed.
|
hmm... de 2e is nagetekend :o
en de 1e volgens mij ook :o probeer wat netter te tekenen, dus inplaats van stompjes echte voorpoten aan dat beest geven... (bijvoorbeeld) |
als je een tekening wil natekenen laat dan de tekeningen van je broertje van 5 met rust oke, beetje moeilijker kan toch wel.
|
het hoofd is volgens mij te klein....
|
Ik wilde eerst iets heel negatiefs posten. Maar toen dacht ik opeens aan m'n karma. Dus zeg ik oprecht: "best wel goed, voor iemand van dertien".
|
Citaat:
over de tekeningen, vind de 2e beter qua techniek, probeer als je met potlood werkt wat minder te vegen, maar meer met hard/zacht drukken te doen, ziet er altijd wat beter uit vind ik, zeker niet verkeerd verder voor als je 13 bent, dus als benny neyman geloof ik zou zeggen: vooral doorgaan!! |
ik ken die plaatjes! heb je uit een hoe-leer-ik-manga-tekenen boek (titel vergeten, maar was een nederlands boek met witte kaft). (heb ik ook, is een flutboek vergeleken met de how-to-draw-manga-serie)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Probeer gewoon meer schaduw en licht/donker toe tevoegen aan de bovenste tekening
Keep going ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |