![]() |
Stoerheid ---> Sexy?
Onderlaatst had ik ene discussie.
Er werd mij gevraagd wat ik een sexy vrouw vond. Anouk was op tv en ik zei dat ik Anouk wel sexy vond. Conclusie was uiteindelijk dat ik de stoerheid van Anouk sexy vond. En mn dinnetje vond dat dus absoluut niet sexy... Beetj vaag... Maar is stoerheid nou sexy of zit ik gewoon te blaten? |
Ik denk het laatste.
|
Citaat:
Stoerheid kan wel sexy zijn, maar niet op de Anouk-manier :D Zij is gewoon alleen maar stoer, en niet sexy-stoer. Ik vind sexy in iemands blik, iemands lippen, iemands stem en iemands uitstraling zitten.. Anouk heeft ms de lippen, maar ik vind haar blik, uitstraling en stem absoluut niet sexy. Maar ach, that's just me :P |
ik vind stoerheid juist sexy. beetje rauw, mannelijk.
maar aan de andere kant vind ik verwijfd ook weer sexy.. |
juh, maar een stoere blik van 'fok joe, ik doe hier mn dingetje' vind ik mysterieus en in die zin weer sexy
|
Citaat:
ja en anouk heeft ook zo'n laat-mij-nou-maar stem. |
Citaat:
Bij een vrouw kan stoerheid ook heel sexy zijn, maar bij Anouk vind ik dit gewoon niet het geval eigenlijk :D Ms ligt het meer daaraan.. Sexy zie ik toch als opwindend oftewel het 'prikkelt' je geile gevoelens.. Een 'fok joe ik doe hier mn ding' houding assocïeer ik echter toch niet met seks Misschien wel met mysterieusheid en daardoor wordt diegene interessant, ook op dat gebied.. Aantrekkelijk dus wel misschien, maar nee.. niet sexy |
Citaat:
ik bedoel maar: je kan (half-)naaktfotos maken die gewoon mooi en sexy zijn maar je kan ook fotos maken die opwindend zijn en dat zijn heeeeele andere fotos snappie beetje? |
Anouk is een stoned wijf wat niet eens meer recht uit d'r doppen kan kijken.. Vind haar in haar beginperiode veel normaler/stoerder/mooier...
Dus jij blaat :p En ik hou niet zo van stoerheid.. |
Citaat:
:D |
Citaat:
pfhoei... das moeilijk uitleggen maargoed, daar ligt dus ons meningsverschil :D |
Citaat:
|
Anouk vind ik nogal een pauper, "stoer" op die manier vind ik totaal niet sexy. Maar dat is mijn mening dan weer he...
|
Citaat:
|
Nee, stoer vind ik niet sexy. Ik vind wel dat het soms iemand op bepaalde manieren aantrekkelijker maakt
|
Stoerheid in de vorm van Angelina Jolie is supersexy. Stoerheid in de vorm van Anouk vind ik mannelijk en niet sexy, net zoals ik stoerheid à la Arnold Schwarzenegger ook niet aantrekkelijk vind.
Stoer is sexy als de persoon in kwestie een bepaalde uitstraling heeft. Iets in de ogen of zo... Ik weet niet. Moeilijk uit te leggen. |
Stoerheid is sexy :cool: maar ik spreek dan in het geval van jongens..
|
Ligt denk ik maar net aan je smaak, en de uitstraling van die persoon.
Want niet iedere stoere meid, is sexy En niet iedere sexy meid is stoer.. |
Citaat:
|
Citaat:
Stoer is feminisme en dat op een beschaafde manier kunnen vertolken en soms kan dit heel sexy zijn :D |
Ik vind stoer alleen sexy als het onbewust is. Dus mensen die onbewust heel stoer zijn,... die zijn sexy :confused:
|
Jij zit gewoon te blaten
Ik ben natuurlijk een xpert op dit gebied. En ik weet ook dat anouk dus helemaal niet sexy is. Bij vrouwen vind ik stoerheid dus helemal niet sexy. Een sexy vrouw is pas sexy als ze niet stoer is op de manier waarop anouk stoer is!!! |
stoer is wel sexy, maar dan niet man-macho-stoer maar gewoon lief stoer.
|
Ik vind stoer alleen sexy als de persoon zelf zowieso al leuk is.
|
bij een vrouw KAN stoerheid echt wel "mooi" zijn
maar meestal val ik toch op de-niet-stoere-maar-lief-en-onschuldig-uitziende typjes :S |
Citaat:
Ik vind stoer ook niet sexy... (dat betekent niet dat ik een kneusje wel sexy vind overigens) |
Stoerheid in de zin van zelfverzekerdheid vind ik bij meisjes zeker wel sexy.
|
ik denk dat iedereen wat anders sexy vind............
|
Citaat:
Gewoon die uitstraling is al sexzie. |
mwa, sexy = iemand die sex uitstraalt. Dus ik denk dat jij gewoon onder de indruk bent van Anouk en dat je in haar aantrekt.
maar echt sexy zijn is sex uitstralen wat overigens niets met veel bloot te makewn heeft. |
stoer vind ik meestal stom.
doe mij maar lekker truttig, verwijfd en gay. ongeacht geslacht :p |
Citaat:
|
opzettelijk stoere meisjes zijn 99,9% van de keren gewoon heel erg onzeker.. grote afknapper (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |