![]() |
David de Kabouter
Wie kent hier David de Kabouter (ik was vroeger, en nu nog stiekum helemaal fan van :D ) denken jullie dat ze David weer gaan uitzenden op nickeldeon of ketnet of...?
http://jeannero.free.fr/dessins-animes/davidlegnome.jpg Vorig jaar zonden ze het nog uit op Ketnet ik kwam er een beetje te laat achter van de 26 afleveringen heb ik er 9 nog kunnen opnemen :) |
Ik heb thuis nog een boek van David de Kabouter..met info ofzo over de natuur..nou ja iig erg leerzaam. En dan word met behulp van David en zijn vrouwtje de dingen uitlegt. Ik had ook heel veel van die kleine david de kabouterpoppetjes :D
Maar ik verwacht eigenlijk niet dat ze het ergens gaan uitzenden... en ik vraag me af als het weer wordt uitgezonden of ik het dan nog wel leuk vind.. |
als ik denk aan david de kabouter dan denk ik:
bezoek broer canada (?) keuken hol vogels vrouw bos bladeren nog meer vogels |
dat was altijd heel leuk!! k heb er ook allemaal poppetjes van en stripverhalen! :cool: enboeken!
|
Citaat:
canada? waarom dat? ik was vroeger inderdaad ook fan. Zou het wel leuk vinden om weer eens te zien. Geld trouwens ook voor Alfred Jodocus Kwak! |
Citaat:
|
ik keek dat soms wel eens, maar ik vond kabouters eng :o
|
De serie heb ik nooit gezien. Ik heb wel een aantal boeken en bandjes van David de Kabouter, die vond ik vroeger wel leuk :)
|
David (y) :cool:
|
Citaat:
|
Jaa, dat was leuk, ik hoop dat het herhaald gaat worden.
|
Citaat:
ontopic: NOSTALGIE!!! :D Daarom ben ik ook op hockey gegaan btw, omdat die kaboutertjes altijd aan het ijshockeyen waren.. :D |
Ik heb ook de boek: "leven en werken van de kabouter" van Rien Poortvliet, ik heb vandaag nog 2 afleveringen gezien op video (die ik opgenomen heb) in die ene afleveringen gingen ze naar Nederland om hazen te redden bij een overstroming :)
|
Citaat:
David de Kabouter is nog steeds mn lievelingskinderprogramma. |
Ik heb de tune gedownload *schaamschaamschaam*
maar t was altijd erg leuk:) |
Citaat:
|
David de Kabouter rules!!:cool:;)
Ik heb er zelfs een videoband van geloof ik.. |
Mensen met tunes, plaatjes, mpgs, avi's, e.d., hebben de morele plicht deze ook aan mij door te sturen en/of voor het forum te uploaden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met jou kan ik praten *geeft hand* *dokter snuggles, vliegt naar de regenboog toeeee* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ja! Barbapapa!!
'Huup huup, Barbatruc!' Geweeeldig! Moet weer uitgezonden worden, samen met David de Kabouter en Niels Holgerson.:) |
Citaat:
Maar nils Hogerson daarentegen suckte weer zwaar, want dat was saai. *nils Hoooogerson, vliegt op een gans naar de zon!* |
die vos was leip :cool:
hoe heette die nou *vraagt vriendin* Swift ja, Swift was pas leip! |
Citaat:
|
Citaat:
|
hey......hier was toch al een topic over ???
Verrek zeg!!! idd, die had ik gestart :rolleyes: :p :D En uhh....ik eis nog steeds dat david de kabouter en A.J kwak op dvd komen :D |
Ik heb in de televisiegids gekeken en er stond in dat a.s Vrijdag David de Kabouter weer begint op Ketnet om 16.45 !!!!!!! (y)
FANTASTISCH NIEUWS en ik had net nog een topic gemaakt daar ik in zij dat ik hoop dat ze David weer gaan uitzenden yes en nu allemaal opnemen he !!!!!! ;) |
Citaat:
Is aanstaande vrijdag de allereerste aflevering? Is dat dan eigenlijk dagelijks of een wekelijkse uitzending? |
Citaat:
Kijk desnoods op ketnet.be <== onder deze week en dan onder vrijdag 16.45 (het is wel even zoeken) maar ik kwam er achter via een televisiegids ze hadden zelfs een plaatje erbijgedaan van David en Lisa.... dus reken maar dat ze a.s Vrijdag komen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je em gezien, heb je em gezien, heb je em gezien ?!?!?!?
Ik wel hoor :p. Echt zo cool. Deze kon ik me trouwens wel gewoon nog herineren. Gingen ze de hele kabouter wereld uitleggen :) Nou, ik hoop dat ik het niet vergeet om het telkens op te nemen. |
Citaat:
wel goed trouwes dat alles weer begint!! en als de oude Kinderen voor Kinderen ook nog eens uitgezonden zouden worden, ben ik ook weer blij. *heeft nog steeds alle liedjes...schaam* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja, nou ja, ik vind dat het mag hoor, t is jeugdsentiment. ;) *eeo eeo!! doe de kassieklap!!* *leeft zich uit* |
Citaat:
Volgens mij word het tijd voor een K v K topic. Kunnen we online liedjes zingen ofzo :o :D |
Citaat:
Mjajaja! moet idd gebeuren! *grijnst* je ziet het, ik ben in mn element als het gaat over kinderprogramma's;) |
Ik had David de kabouter-behang op mijn kamer :o
|
Citaat:
Ik heb hem ook opgenomen heb hem die avond nog aan mijn kleine buurjongetje van 4 laten zien die vond het geweldig :D (y) |
Citaat:
* klik * |
Citaat:
*juicht* hij is goehoed! |
Citaat:
|
;) ;) ;) ;)
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er een heleboel poppetje van. En zelf speelde ik vroeger altijd David en Lisa na, met mijn nichtje. Vond het helemaal geweldig!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |