![]() |
Seks met onaantrekkelijk persoon.
Zouden jullie seksen met een onaantrekkelijk persoon?
Als je echt ff zin hebt. |
nee als het echt onaantrekkelijk is maar goed als je echt verliefd bent let ik er "niet" op.
Maar one-night stand en onaantrekkelijk dan niet nee. |
Neej denk het ook niet hoe kan je nou geil worden als je je niet voelt aangetrokken tot die persoon :confused:
|
Nooit. Hoe kun je nou iets doen met iemand tot wie je je niet aangetrokken voelt? Ik kan me wel voorstellen dat er iemand is die je normaal gesproken niet aantrekkelijk vind, maar in de hitte van het moment wél, en dat je dan wat doet. Maar zelfs op het moment zelf niet aantrekkelijk - nee.
|
Ik zou zowiezo niet met iemand naar bed kunnen waar ik niet echt al een poosje iets mee heb, maar ik kan ook niet verliefd worden op iemand die voor mij niet aantrekkelijk is dus in die zin kan ik NIET met iemand naar bed gaan die ik niet aantrekkelijk vind.
|
Citaat:
De persoon op wie je verliefd bent, is in jouw ogen toch altijd aantrekkelijk? Op wat voor manier dan ook? En bij een one night stand kijk je toch naar het uiterlijk. |
Als je verliefd op iemand wordt ga je diegene vanzelf de mooiste sexyste persoon ter wereld vinden, en dan komt alles goed. Ik wil verliefd zijn voor ik aan sex begin, dus dan vind ik altijd diegene aantrekkelijk.
|
Ja, ik heb bijna alleen lelijkerds gehad, haha!:D
Nee, als ik iemand op het moment van de daad écht onaantrekkelijk vind, zal ik het niet doen natuurlijk. Hoewel, ik heb het één keertje gedaan, met een vent die 22 jaar ouder was. Ik vond hem verre van aantrekkelijk, maar ik durfde geen 'nee' te zeggen. Nu moet ik ook kotsen bij de gedachte.. Ik heb er achteraf wel vaak negatieve gedachtes over, dat ik denk: hoe kan ik het nou met dié engerd gedaan hebben? Maar daar heb ik dan blijkbaar ooit anders over gedacht. |
Citaat:
|
Niet "als ik ff zin heb", maar wel als ik echt van diegene hou :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een en ander natuurlijk behoudens de redenatie van sarahbressers hierboven. (y) |
Citaat:
En bovenstaande zal wel weer onaardig klinken, maar ik zou willen dat het andersom ook zou gelden.. dat lijkt me juist een teken van liefde. |
Je oraal laten verwenen door een onaantrekkelijk persoon?
ja/nee? Je bent vrijgezel |
Nee, ik zou nooit iets doen met een persoon die niet aan mijn eisenpakket voldoet
maar wat lul ik, ik ben zelf heel erg lelijk :p |
Citaat:
Maar dat heeft nix met wel of niet aantrekkelijk te maken, ik moet er niet aan denken om zomaar sex met iemand te hebben voor wie ik nix voel.. |
One-night-stand: nee, dan zou ik em waarschijnlijk niet eens omhoog krijgen bij iemand die ik niet lichamelijk aantrekkelijk vind :o
Als het al een tijd mijn vriendin is dan let je er toch niet meer zo erg op want dan heb je andere dingen aan haar gevonden die haar mooi maken en dan wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
Voortaan in de disco maar op zoek gaan naar de lelijkerds :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik iemand in alle opzichten onaantrekkelijk vind, zou ik het zeker niet doen. Ik zou dan geen lol hebben, en waarom zou je het dan doen?
|
Ik moet toch wel iemand aantrekkelijk vinden wil ik iets met diegene gaan doen.
En als ik verliefd ben op iemand vind ik altijd wel iets aantrekkelijks in hem.. :) |
Als ik al met iemand naar bed zo gaan puur om de seks, moet het wel een heel erg lekker ding zijn.
|
nee
|
Citaat:
In dat geval: door geen nee durven zeggen. Eerst door de vleeskeuring ('Hmm, ik heb wel slechter gehad') en dan oogjes dicht en over je heen laten komen. En dat terwijl je verdomme 16 jaar bent en volkomen in de knoop zit met jezelf. |
Zak over je kop en gaan!!.. Neeh grapje!
|
Citaat:
Over je heen laten komen, letterlijk dus. Vreselijk. Die kerel zouden ze op moeten knopen aan de hoogste boom. Kun jij Zwegeltje niet eens op visite sturen? Met een bosje boksbeugels ofzo? |
Citaat:
|
ik moet op zijn minst verleifd zijn voor ik seks heb, maar dat even terzijde....
volgens mij kan het voor sommige mensen best spannend zijn compleet geblinddoekt sex te hebben met een onbekend. je ziet dan je sexpartner niet dus maakt het ook niet uit of hij/zij mooi of lelijk is. en waarschijnlijk ben je dan toch zo geil als boter..... het kan dus wel! maar ik zou het niet willen! |
Volgens mij wil een "onaantrekkelijk persoon" sex met jouw en jij hebt al 2 jaar geen sex gehad en dus onwijs hunkert naar sex,dus je vraagt hier wat anderen zouden doen ... :rolleyes:
maar goed, ik zou het niet doen, tenzij je echt een hopeloos geval bent ... Je moet dus ook kijken of je zelf er ook een beetje uit ziet, want als je er zelf ook niet al te best uit ziet geef ik je weinig kans dat je ooit nog met een schoonheid het bed in duikt... |
ik zou het met iedereen doen. ik zie de liefdesdaad niet als liefdesdaad. maar als een verekkes fijn gevoel. dus mij maakt het niet uit wie het is of hoe lelijk ze is. maar ik kan niet tegen dik
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar deze topic. |
neej zou ik nooit kunnen, ik zou dan niet eens geil kunnen zijn...
|
nee nooit natuurlijk wat moet je nu met een lelijk wijf! ik kan genoeg knappe meissies krijgen dus nee noooit!
|
Citaat:
nee |
Citaat:
NEE. :) |
Of ik moet blind van verliefdheid zijn ;) maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
|
Nee, ik moet toch enige vorm van aantrekkelijkheid kunnen merken. Kan ook op sociaal gebied.
|
onaantrekkelijk= i'd rather kill myself
seks gaat toch om SEKS. Je moet toch iemand LEKKER vinden, van zijn LICHAAM genieten? kijk voor een goed gesprek mag iemand er voor mij als een maanlandschap bijzitten maar SEKS... wat IS dit voor vraag?!?????! |
ik doe trouwens echt niet aan liefdadigheid
als onaantrtekkelijke mensen zo nodig seks willen hebben, laten ze dat dan met elkaar doen , bah, |
Nee, nooit, als ik met iemand seks zou willen hebben, betekent dit automatisch dat ik me aangetrokken voel tot die persoon.
|
Citaat:
Vind je vraag een beetje stom eigenlijk :o |
Onaantrekkelijk... Iemand is onaantrekkelijk als hij/zij stinkt, of lelijke kalknagels heeft, rotte tanden en een onverzorgde huid (of gewoon een lelijke huid), voor de rest maakt het me niet zo veel uit.
Maar sex is idd omdat je het lekker vind, dus sex met een onaantrekkelijk persoon zal niet gaan, want dat is niet lekker. |
als t dan zou moeten en uitgaand van een eng hoofd..
dan kies ik er eentje met een heel mooi lichaam mooie billen, borsten alleen als t zou moeten hè |
Citaat:
'ik laat me af en toe wel betale soms doe ik het dan met een oude chick van 40 of 50 ofsow en dan zeg ik voor wat hoort wat en dan geven ze me wat doekoe en soms pak ik gewoon 100 eurootjes mee ofzo.' Niet dat ik nu wil zeggen dat alle vrouwen van boven de 39 lelijk zijn ofzo, maar toch.......... Je spreekt jezelf dus weer eens lekker tegen. Dank u, einde betoog Dank u, einde betoog |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |