![]() |
hoeveel tijd besteed jij achter de pc?
1.minder dan een uur
2. 1-2 uur 3. 2-3 uur 4. langer, zo ja, hoe lang? ik heb dus 4, zit bijna de hele dag achter de pc als ik thuis ben |
4
op school zat ik dit project bijna constant achter de pc (internet-project), en thuis ook nog eens.. *rsi* |
4. teveel
|
4, door op dit soort topics te reageren :)
|
4, ligt er per dag aan hoeveel tijd ik heb. Momenteel verveel ik mij en heb me maar aangemeld hier. Ben altijd een actief lezer geweest :)
|
3 of 4.. :o
|
3 of 4, maar ik moet voor school dan ook zeer regelmatig achter de PC zitten. :)
|
langer...
met school en werk.. buitenom probeer ik 't te beperken tot 2-3 uur.. maar lukt niet echt nog... |
4, 4 uur.. :o
|
4. Ik zit merendeel van de dag achter de computer. :o Heb anders toch niks te doen.
|
2. ik zit meestal maar een uurtje op de computer de rest van de dag ben ik toch niet thuis
|
1 of 2
Meestal zit ik er zo'n uur op En dan ook dat uur op internet |
Tussen de 2 en 4 uur per dag
|
Teveel. Hou het daar maar op. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
4. teveel.
|
4. meestal namelijk een uurtje of 6. :|
MIJN GOD zes uur :) Nouja maak er maar 5 van :/ |
in het weekend meestal 3, doordeweeks meestal 4, heeft ook met m'n opleiding (datacommunicatie/telecommunicatie) te maken :)
|
4. Te veel dan goed voor me is.
|
3 of 4 meestal, een enkele dag niet. Maar als ik er dus achter ga (bijna elke dag) 3 of 4.
|
nou alsk thuis kom maak ik me huiswerk in combinatie met een half oog richting msn ed, dus tzijn heel wat uurtjes.
|
te veel
|
vrij veel, #4 dus
|
4. :o
|
Gemiddeld per dag 2 tot 3 uur, kan een dag zijn dat ik anderhalf uur erachter zit en ook een dag waarbij ik de hele middag erachter zit, dus gemiddeld 2 tot 3 uur denk ik.
|
3 denk ik.
|
4.
8h werken achter een PC xh vrije tijdsbesteding op PC xh bijverdienen achter een PC |
3 en soms 4 :o
|
Gefeliciteerd :)
Ligt eraan of ik daar zin in heb of niet. Kan heel verschillend zijn. Maar nu bijv. heb ik veel vrije dagen en dan zit ik er wel vaker achter..4 :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |