![]() |
[VWO] Laat hier weten of jij geslaagd bent!
Even een vervolg op http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=506742 met een poll erbij, dat vond ik namelijk wel een goed idee van vleermuissie :)
Dus, vertel hier of je geslaagd bent en stem gelijk even, zodat we percentages op een rijtje hebben! :) |
Ik ga wel slagen.... :)
|
ik heb op geslaagd gestemd. Altijd positief blijven ;)
|
geslaagd denk ik .
|
Ik ga er ook wel vanuit dat ik geslaagd ben..
Morgen krijg ik het pas te horen, maar net ging de telefoon en ik dacht toch echt ff dat ik me vergist had en dat ik vandaag al gebeld zou worden.. Was het mn oma.. |
Godverdomme! gezakt 0.2 punt gs. her.
weet waar die motherfucker woont. he's going to dieeeeeeeeeeeeeeeeee. |
ik ga er wel vanuit dat ik slaag, dus vul ik geslaagd in :)
|
Wiej! De eerste hier die bevestigd heeft gekregen geslaagd te zijn!!!
JOEEEEEEHOEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! |
vanmorgen om 9:30 uur wist ik zeker dat ik ben geslaagd :)
|
Ben geslaagd. met maar 1 vijf wahoe voor niks de hond afgericht. vanaf nu mag niemand meer een kwaad woord over meneer haan spreken.
|
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!!!!!!
|
Ik ben geslaagd!! :D
Gefeliciteerd iedereen! (y) |
Citaat:
|
man we zitten nu in het beluur hier (15:00 - 16:30)...
ARGH... |
jeetje, dan zit je dus, als je ongeluk heb, zo'n 1,5 uur in spanning :( succes!!!!
|
ongeluk??? Ik zit liever 1,5 uur in spanning dat dat ik na 15 minuten al gebeld wordt met de melding "je bent gezakt"...
maar so far, so good iig... |
Hey ik ben nieuw hier op het forum, net eventjes aangemeld..
Ik ben net gebeld door mijn mentor, met de mededeling dat ik niet ben geslaagd. Op zich is dat geen ramp, aangezien ik al wist dat ik voor een bepaald vak (AK) moest herren. Ik had daar al rekening mee gehouden.. Maar hij moest er ook even bij zeggen dat het om 0.1 punt ging. Blijkt dat ik voor AK een 5.1 heb, terwijl ik een 5.2 nodig had.. Voor engels heb ik een 5.3, terwijl ik een 5.4 nodig had, over mierenneukerij gesproken... |
ik ben geslaagd! :D JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! en natúúrlijk werd ik tijdens het beluur ff gebeld door mijn tante! grrrrrrrr.... maar ik was er van overtuigd dat ik gezakt was, dus ik ben nu zeer verbaasd maar heeeeeeeeel vrolijk!
|
geslaagd :D
|
ze bellen tussen 14h en 16.30
te lang! |
Whieh ik ben geslaagd.
De hele middag het huis omvlucht met de honden, was zo zenuwachtig!!! Kom ik net op msn, zegt iemand dat ze klaar met bellen zijn. Terwijl we tot 19.00 uur gebeld konden worden! Dus ik ook maar ff naar school bellen, en ja hoor ze zijn echt klaar (y) Whieh! Iedereen die geslaagd is gefeliciteerd, iedereen die een her heeft, suc6 met leren, en het lukt wel! En voor ieder die gezakt is :( sterkte, maar morgen schijnt de zon weer gewoon :) |
Ik ben ook geslaagd :D
|
De zenuwen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan in principe pas tussen 5 en 7 gebeld worden, maar toen net de telefoon ging sprong ik bijna tegen het plafond (n) Was het m'n vader die de stem van mijn conrector nogal goed kan imiteren. Het is dat hij op z'n werk zat, anders had ik hem geslagen :D |
Ben ook geslaagd!
M'n moeder was nog zenuwer dan ik, ik had wel verwacht laat gebeld te worden. EN atheneum en een naam die begint met V, dus dat duurt dan wel even! En Riejanne: Uit mijn mond niks slechts over Mr. Haan en de 2de Natuurkunde corrector. |
Geslaagd :D
|
Ikke wel. hiephiephoera
|
Ik ga dood, ik ga echt dood.
Ze bellen sowieso tussen 17.30 en 18.30, geslaagd of niet. Ja, anders bellen ze midden in de nacht of zo!:mad::( |
Ook ik kan mededelen dat ik geslaagd ben!
|
Jeeeej! Ik ben GESLAAAAAGD!
|
Geslaagd! YES!!! :cool: (y)
|
haha
vette sizzle! geslaagd! iedereen gefeliciteerd! en mensen met en her, succes! en de mensen die gezakt zijn... sterkte... succes volgend jaar allemaal! |
oke, 1 onvoldoende, de rest goed (y) :cool: :p
|
nee meneer haan en die tweede conrector zijn schatten meneer wienk trouwens ook want ik heb nog een 5 voor wiskunde en dat terwijl ik geloof ik op het examen alleen mijn naam goed had.
weet jij wie er nog meer geslaagt is dan?? ik ben :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) |
GESLAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!!!!!!!!
Op naar het echte leven!!!! (en naar de drank vanavond... :rolleyes: ) |
Godver, waarom weet iedereen het nu al?! Ik wil óók geslaagd zijn...Nouja, ik wacht gezellig nog een dagje (n):p
|
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd!!!!!!
gefeliciteerd iedereeeeeeeeeeeeen!!! |
Citaat:
|
wwwwaaaaaaahhhhhhh.ben officieel slim nu :) jahoe. cijfers?? geen idee.
|
Geslaagd, zonder onvoldoendes! Het onmogelijke is realiteit geworden :p Zijn maar 2 mensen gezakt bij ons op school!
|
Jee, geslaagd.
|
Jippi!
Geslaagd. |
Ik ben echt stervende nu...Hier hebben ze de vlag-met-tas al klaarstaan, maar ik geloof het pas als het 19:15 is, en ik ter bevestiging naar school heb gebeld.
Ik wil echt niet weten hoe de mensen die op zakken staan zich nu voelen. Bij mij is de kans dat ik slaag ong. 99,9% en ik ben dood- en doodzenuwachtig nu... |
Gefucking slaagd
en dat had ik niet verwacht. oooh wat ben ik zooo blij |
gezakt :D :D
|
YESS :D Geslaagd whaha ik wor gek :p
|
Gefeliciteerd mensen. :)
|
GESLAAAAAAAAAAAAAAAGD, met een vijf voor frans, ach dat is toch niet belangrijk!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
Sandra P is geslaagd, Yvon is geslaagd, Dong-wei moet een her doen, Miranda geloof ik ook. Jocelien is ook geslaagd, Gerrald en Gerrit zijn geslaagd, Susan is helaas gezakt en verder weet ik het niet. |
Geslaagd!!!!!!!!!!
|
HURRAY!!!
Geslaagd!!! (dat lijkt me duidelijk :D:D:D:D:D) Iedereen die ook geslaagd is; gefeliciteerd!!! I'm soo happy :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |