![]() |
[VMBO] Laat hier weten of je geslaagd bent!
Even een vervolg op http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=506749 met een poll erbij, dat vond ik namelijk wel een goed idee van vleermuissie :)
Dus, vertel hier of je geslaagd bent en stem gelijk even, zodat we percentages op een rijtje hebben! :) |
zo ik ben de eerste die heeft gestemd en ik denk wel dak geslaagd ben maar ik weet t nog niet zeker duss...beetje lullig, maar als ik gezakt ben laat ik t nog wel weten..maar da zal toch niet, nou ja iedereen nog vel succes verder met het zenuwachtig zitten te wachten op het hopelijk niet gebeld worden door je school :(
KUS! |
Ik moet op Engels her een 6,1 halen. Wie kan mij vertellen hoe ik dat perfect kan voorbereiden in een week tijd. Ik wil namelijk nog niet opgeven en een 6,1 is toch nie onmogelijk...
Tips voor Engels???? |
Citaat:
veel suc6! KUS! |
bennog nie gebeld...terwijl dat tussen half 11 en 12 uur zou gebeure.....dus volgens mij benk wel geslaagd ja :D
|
Ik weet geen eens hoe laat ik gebeld wordt :(
|
Ik werdt 15 min geleden gebelt!!
Ik ben GESLAAGD!! Me cijfers krijg ik vanavond!! Gefeliciteerd iedereen!! |
Ik krijg de uitslag morgen pas terwijl ik ook VMBO doe, hoe kan het dat ik de uitslag pas morgen krijg?
|
JOEPIE!!!!!!!
ik ben GESLAAGD!!!!!!!!!!!!! :D |
Oeww kben geslaaaaaaagd :d :d :d :d :d :d :d :d
NU T ROC TERRORISEREN |
tussen 12:00 en 13:00 zou ik gebeld worden als ik NIET geslaagd was en ik ben niet gebeld dussss :D:D:D
maar w8 toch ff af. Eerst de bevestiging strax op school maar horen Enne engels had ik ongeveer een 8 voor. Oefenexamens doen en gewoon heel goed lezen je tijd nemen dan haal je vast wel een 6.1 |
Citaat:
|
Geslaagd!!! :D mijn punten weet ik nog niet die ga ik zo ophalen..ik laat het nog wel horen wat ik heb... (y)
|
ohh ik moet nog gebelt worden... wat vind ik dit eng ik ben zooo zenuwachtig ik loop te twijfelen over alles... wat moet ik nu... grrr :mad: ohhh dit is een nachtmerrie... :eek:
|
Ik ben geslaagd in MAVO oude stijl op ROC Volwasseneducatie :)
Engels: 8 Nederlands: 7 Aardrijkskunde: 7 Geschiedenis: 6 Maatschappijleer: 6 Wiskunde: 5 Nou. Lekker van m'n zomervakantie genieten en in september naar het Grafisch Lyceum te Utrecht :D |
Yeah ik ben echt geslaagd !!!!!!!!! :d
|
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!!!!
|
Engels een 9!!!!!
2x 6 3x 7 en nog een 8! :D:D:D:D:D:D Vlag hangt al buiten |
Citaat:
|
geslaagd
nederlands 7 engels 6 wiskunde 6 biologie 6 maatschappijleer 6 verzorging 7 had echt nooit gedacht dat ik voor wiskunde een voldoende zou halen!! |
JAA...kben ook geslaagd!! ik weet nog niet met welke cijfers die moet ik morgen ophalen maar ik ben allang blij dat ik ben geslaagd die cijfers boeien mij dan ook niet meer. :D (y)
|
jaaah geslaagd :D:D:D:D
(y) |
Citaat:
ik word er steeds zenuwachtiger van... en kan mijn engels nederlands woordenboek thuis ook al nie vinden... |
GESLAAGDDD!!!!!! FEESTEN!!!! :D :) :eek: :eek: :eek: :eek:
|
Citaat:
Engels 8 Nederlands 6 Wiskunde 7 Biologie 6 <--- ben ik echt blij mee!! :D Economie en Dierverzorging 7 |
Geslaagd.
Eindcijfers: Nederlands: 9 Engels: 8 Wiskunde: 8 Economie: 7 Maatschappijleer: 7 CKV: 8 ICT: 7 Gym: 6 Wat ben ik toch trots. Straks ga ik m'n Zweedse vlag buiten hangen. Wat ben ik toch een rakker. |
Lol,heb niet eens geleerd voor mijn examens.
En deed dat ook nooit met tentamens....ja misschien in de pauzes. Het Vmbo was gewoon makkie. MJ |
GESLAAAAAAAAAAAAAAGD :D :D :D :D
met vier zevens en 3 achten. volgens mij was de normering heeeell laag.. |
ben ook geslaagd!!!
maar om half 10 belde een mevrouw op of ik interesse had in groene stroom. :mad: Ik was hartstikke bang dat ik gezakt was. maar gelukkig ben ik dat niet. eindcijfers: nederlands:6 duits:7 engels:7 geschiedenis:6 wiskunde:6 biologie:6 maatschappijleer:7 ben er heel trots op dat ik geen onvoldoende heb. :D |
Geslaagd!!!!! :)
Nederlands: 7 Engels: 7 Duits: 8 Aardrijkskunde: 7 Wiskunde: 5 (dat wordt een herkansing, 'k had 0,2 te weinig voor een 6!!) Biologie: 7 Maatschappijleer: 8 |
ja da ik geslaagd ben weet je wel :P...
nu punten.. 2x5 ---> voor mun slechte vakke.. ;) :rolleyes: 2x6 3x7 |
Citaat:
|
Engels een 10!! dat examen was zo makkelijk!! :D
|
natuurlijk geslaagd met
3x 7 1x8 1x9 en 1 x 6 (die 10 was cse cijfertje) |
geslaaaaaaaaaaaaaagd
ik vond de examens echt nie moeilijk.... |
Ik ook!!!!!!!!!!!!!! Ben geslaagd!!!!!!!!!!
ik werd al om 8.30 gebeld. schrok me rot. maarja boeit niet. Engels 7 Administartie 7 Nederlands 7 Duits 8 Wiskunde 6 Economie 5 naja een onvoldoende jammer maarja. en nogmaals iedereen gefeliciteerd!!!!!!!! |
Citaat:
|
omfg ja
vraag 1: hoeveel is 2 keer 255? jezus als je daar geen 10 voor haalt weet ik het ook niet meer :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |