![]() |
vergunning voor spelen op tuinfeest????
ik ga over twee weken optereden bij een groot eindexamenfeest in een tuin, onze muziek is electrisch verstrekt, moet je dan een verguning hebben, aub reageren als je het zeker weet, ik heb nix aan ik denk het niet of ik denk van wel, thanx
|
gewoon spelen je bent toch punk!!! ;)
en anders ff informeren bij de gemeente... |
Citaat:
het probleem is niet de politie maar het inbeslagnemen van spullen, als we daar staan hebben we wel een eurootje of 5000 aan apparatuur staan, dat willen we niet kwijt. |
overleg het met de mensen in je wijk, al vinden zij het goed is er geen probleem, al is er wel een probleem raad ik het je af...
|
Volgens mij moet je wel ff naar de politie ja, of 't gemeentehuis.
Maar ja, ik weet het dus ook niet zeker... |
zolang een groot deel van je wijk instemt zou het mogen, maar ik zou het ook voor de zekerheid navragen, denk niet dat je zin hebt om 5000 pleuro's weg gehaald te zien worden...
|
HEt enige probleem is de buurt idd. Als niemand de politie belt, komen ze ook niet. Aangezien je waarschijnlijk niet de hele buurt af wilt gaan, zou ik toch naar de gemeente gaan, al was het alleen maar voor info.
|
|
Dude maak een brief en doe die in de brievenbus van je buren..
Waarop je aankondigd dat je een examenfeestje gaat houden en als ze bezwaar hebben dat ze maar even moeten bellen ofzo.. Ik denk dat die buren ook wel kunnen opbrengen een avondje/nachtje niet goed te kunnen slapen, ik bedoel het is een examenfeestje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |