![]() |
Nacht v/d Wansmaak
Hij is al een tijdje uit de DvD van "De Nacht Van De Wansmaak" en ik wilde weten wie hem heeft gekocht of gezien en wat je er van vond.
Ik zelf vond `m GEWELDIG. Op een paar hele vieze smerige trailers van films na (staan alleen maar trailers van verschrikkelijk slechte films op) zoals die van "Africa" en dan nog iets. Daar lieten ze een piemelslager aan het werk zien :eek: (besnijdenis) Heeft iemand anders `m ook gezien? En wat vond je er van?? Ik vond `m zo (y) (y) (y) (y) (y) |
draaide wel in de LUX in nijmegen, maar ik vond het iets te $$$, daar kan ik een hele week van eten...
maargoed, misshcien volgende keer met een groep, want huiveren moet je samen doen :D |
Er valt niks te huiveren... maar hilarisch is het zeker. "The Amazones! The Amazones! The Amazones!" :D (y)
|
Ik heb 'm ook en het is idd zoooo fout. De slechtste vind ik toch wel Rudi Carell in 'wenn die tolle tante komme'...al die andere films zijn ook fout, maar die hebben geen schlager muziek, dus rudi staat samen met heintje op nr.1
|
"Schreck, mein Hose ist weg!" :D
|
En natuurlijk 'Intensive Care'. Koen Wauters bloed dood, wat zegt Nada: 'zal ik een pleister voor je halen'. Meesterlijk :D
|
nu ben ik benieuwd :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |