![]() |
Van welke forummer wil jij graag een foto zien?
Het kan een forummer zijn die nooit foto`s post. Maar het kan ook eentje zijn die het wel doet, maar die jij zo subliem vindt, dat je er geen genoeg van kan krijgen.
Wie o wie. |
Dminor. (y)
|
Secreet & Devotee :p
|
van king112, die zeurt altijd zo dat hij zo lelijk is dus ik ben wel nieuwsgierig geworden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil wel een foto van Ikheetfroukje :)
|
Signy.
|
Citaat:
|
Citaat:
Signy |
Signy
King112 rodina (bis, bis :o) |
Citaat:
|
van king112 en Another way.
|
Citaat:
Omdat ik niet geloof dat ze zo onaantrekkelijk er uit zien als ze zeggen, tot ik t heb gezien:) |
Citaat:
Ps:Mijn foto komt binnenkort misschien wel op me profiel ;) ! |
Exaria :o
******** :D Morgan Vampiria king112 |
van degene waarvan ik een foto zou willen zien heb ik die al eens gezien (email of gewoon op een of ander fototopic)
mja, Anneee dan maar. |
Citaat:
|
boogie
|
Esmée
|
Citaat:
|
Dminor.
Voor de rest heb ik van mensen waarvan ik een foto wilde zien wel een foto gezien.. (handig, zo'n fotoboek) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Para!
|
Citaat:
|
Citaat:
mrja ik wil dus een foto zien van: Dminor king112 (hij geeft als smoejse dat ie al minstens 4 jaar geen fot van zichzelf heeft gemaakt omdat ie het te lelijk vond dus ja, dan word je neiuwsgierig) another way |
Citaat:
Ontopic: Dminor ja :o :P. @Wawl: we vragen gewoon of Koen mee wil werken; als hij hem niet post wordt die gebanned ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wel knap van mezelf, ik hou t nu al ruim 2 jaar uit zonder ook maar 1 foto te showen. :rolleyes: ;) |
:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*denkt even na* Hm nee, ik wil ze allemaal niet zien :P Nou ja, eigenlijk wil ik ze in het écht zien. Forummeeting bij ons thuis, jongens?
|
Enlightenment! Zonder twijfel. En dan niet van haar lippen, maar helemaal :P
|
Exaria ;)
|
king112
(en van Another Way ook wel eigenlijk) |
Dminor
|
King112 en Another Way (ben nu wel heel benieuwd, t valt vast mee)
Evito, Diovai of Riconoscente (waarom verandert die jongen z'n naam de hele tijd :confused: ) |
King112.
|
denise84 (l)
|
King112
|
Citaat:
2. Daarom wil ik nu wel eens een foto zien, niet dat ik je ken maar van vrijwel alle andere bekende forummers weet ik wel hoe ze eruit zien. En natuurlijk (how could I forget) ons aller Esmée...hoewel niet stríkt noodzakelijk, ik weet wel hoe ze eruit ziet :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van alle mensen die naar de psych meeting gaan en geen fotoboekpagina hebben.
|
king112
(ik geloof hem eigenlijk niet, dat hij zegt dat ie zo lelijk is...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |