![]() |
Kazaa met automatische oneindige "search more" functie??
Hey
Ik was deze week in de computerzaal op de VU en daar stond een kazaa versie geinstalleerd die een grijsachtige interface had, en die een functie had waardoor je onbeperkt en automatisch "search more" kon doen.. Een soort slsk idee dus.. Maar nou is mijn vraag: Waar kan ik dit vandaan halen? Alvast bedankt T |
|
Kazaa lite ofzo?
|
OK nou ik mijn eigen vraag nog een keer lees, kan ik jullie reactie wel begrijpen.. maar geloven jullie me als ik zeg dat ik Kazaa lite al ruim een jaar heb?
Ik dacht zelf aan iets van Kazaa lite ++ of kazaa extra ofzoiets maar ben vergeten wat de naam precies was.. Met de kazaa lite versie die ik bedoel kan je een optie aanvinken waardoor een bepaalde zoekopdracht oneindig herhaald wordt, zodat het programma meteen de nieuw aangemelde mensen meerekent tot de query... Iemand?? |
Dan heb je niet de laatste versie. Want de laatste Kazaa lite versie heeft ook de optie 'Zoek automatisch meer' oid.
|
kijk eens naar die link van koen... die is naar kazaa lite ++
|
Wat doe je op de VU? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een nederlandse kazaa en daar kan dat ook bij dan heb je dus een liedje net 1200 users. dat was volgens mij gewoon kazaa lite
|
of diet kaza :)
is vet |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik zie al dat het nieuwe kazaa lite alle options van diet kaza zowat geript heeft dus nu kan je net zo goed kazaalite kopen |
Citaat:
|
Soulseek heeft een wishlist-functie.
|
Dat moet je veranderen in je regedit.
|
Citaat:
|
Volgens mij is er wel iets met het installeren van kazaa lite over een oude kazaa-installatie heen. Op mijn tweede PC heb ik nooit Kazaa gehad, daar installeerde ik Kazaa lite en had ik inderdaad een PL van 1000 (Supreme Being) zodat ik altijd meer kon zoeken. Op m'n eigen PC heb ik al heel lang gewoon Kazaa gedraaid en daar later KLite overheen gezet. Zolang er nog rotzooi van de oorspronkelijke Kazaa in de registry staat kun je dan niet oneiding zoeken, dus ff met Regcleaner ofzo alle troep deleten. (n)
|
Ik die van kazaalite.tk, heb gewoon die funtie.
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |