![]() |
Wat doe je eigelijk allemaal in een relatie.
Heb zelf nog nooit echt een relatie gehad.
Maar wat doe je nou eigelijk precies, ik heb het idee het belangrijkste is het lichaamelijk contact (bij elkaar zijn). Maar wat doe je nog voor de rest nog wat je in een normale vriendschap anders doet? -Je bent wat socialer en geef hem/haar nog een keer wat. Wat doe je eigelijk nog meer? |
Mjah, zo'n beetje wat je in een vriendschap doet... maar dan wat kleffer... en plus het hele sexuele aspect. Verder doe je ook wat meer 'lieve' dingetjes voor elkaar, verrassingen enzo... en je bent natuurlijk véél meer samen dan je in een vriendschap bent.
|
Ehm...
samen dingen doen, genieten van het bij elkaar zijn op verschillende manieren... samen vanalles bespreken. Zoiets als een goede vriend, maar dan nog net iets beter :) |
Eigenlijk zoals hierboven al staat. Veel samen zijn, en leuke verrassingen voor elkaar hebben... En wat ik zelf heel fijn vind is gewoon lekker knuffelend op de bank samen TV kijken :) *zucht*
Maar ook de 'gewone' dingen, die je ook met je vrienden doet. Zoals eens een dagje naar een pretpark, of naar de bios. |
-Films kijken
-Seksen -Knuffelen -Uitgaan -Praten -Wandelen -Ergens iets eten/drinken -Ruzie maken;) Dat soort dingen. |
Dingen die je ook met een gewone vriend(in) doet plus seks en elkaar voorhouden dat je de enige voor elkaar bent.
|
het is gewoon net iets meer als een goede vriendschap alleen dan nog lichamelijk contact met elkaar.
|
sex, meer niet echt volgens mij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |