![]() |
gehijg
Vrouwen vinden jullie het nou opwindend om een man te horen hijgen?
Ik kan me het niet voorstellen eigelijk. Hijgende vrouwen zijn geil. |
Mwoah. Hij hoeft niet als een bezetene in mijn oor te brullen, hoor.
|
zoals jij hijgende vrouwen geil vind zullen de meeste vrouwen hijgende mannen geil vinden...
[edit]zo dan...[/edit] [edit1]ik bedoel trouwens hijgende mannen/vrouwen uit geilheid voor de duidelijkheid[/edit1] |
Citaat:
|
Ligt eraan. Als mijn vriend hijgt omjdat-ie heeft gerend, dan is dat wel leuk maar niet geil. Als-ie hijgt van genot, dan is dat wel geil:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry moet ff irritant doen :p Ontopic: Ik heb eigelijk nie zowveel ervaring met hijgende mannen, maar op zich lijk het me wel geil, jah. |
Lieve schat, 'zoveel' schrijf je ook zonder 'w' ertussen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hijgen van genot = geil. |
Hard kreunen is geiler.(y)
Stilte sucks iig. |
Achteraf moet die van mij soms bijzonder hijgen, dan is -ie buiten adem. Maar dat is dus niet van de geiligheid, maar wel een gevolg ervan. Telt dat ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kreunen en hijgen = super geil,dus ja
|
Citaat:
|
Tja, ik vind het vreselijk geil als mijn vriend hijgt en/of kreunt. Hij krijgt bv wel eens van die spontane geilheidsaanvallen en soms zitten daar mensen bij en dan gaat ie gewoon naast me zitten en doet ie net alsof ie iets in m'n oor wil fluisteren en gaat ie erg opgewonden maar toch zachtjes zitten hijgen... Nou, dan ben ik in staat om em mee naar boven te sleuren. Gelukkig werkt het andersom ook. Moet er wel bij vermelden dat het bij ons allebei alleen werkt als we het ook echt menen en het niet faken.
|
Japz ik vind het oook geil als mn vriend hijgt, alleen doet ie t amper maar ja
|
O...*kreunhijg*
|
hijgen is goed, behalve als het heel erg overdreven is :D dan krijg ik een vieze meneer aan de andere kant van de telefoon visioen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
knikt heel overtuigend haar hoofd :D |
Citaat:
en grommen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grommen is geil
|
Gehijg niet zo zeer....heb liever gekreun...
|
ik vind het wel grappig. Zeker als ik m van genot in een keer heel veel lucht naar binnen hoor zuigen of als hij zo'n soort zuchtje slaakt. Niet gewone zucht maar super geil. Dat is echt leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeker wel geil..
btje gehijg..gezucht..gekreun.. daar word ik best opgewonden van hoorr.. :) |
ja mm lekker
|
Ja, ik vind het lekker als ik mn vriend hoor kreunen/hijgen .. en hij vindt dat andersom ook.
|
echt hijgen hoeft van mij neit. iig niet keihard.
maar versnelde ademhaling in mijn oor en af en toe een klein ingehouden kreuntje is wel opwindend ja. |
hijgen is cool.
maar niet zoals een hond. zwaar ademhalen, kreunen, grommen, hijgen: (y) (dan ben ik tenminste niet de enige die lawaai maakt) |
Citaat:
Citaat:
|
ik hou van gehijg, gegrom, gekreun etc. alles wat uit geilheid wordt geuit. maar ik haaaat het als mensen het expres doen om me op te geilen.
|
En een paar keer kreunen 'ik kom.. ik kom..', is dat geil of irritant :o
|
Citaat:
|
Beetje hijgen is wel geil ja, maar niet TE overdreven gehijg :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kreunen rulez...en grommen ook wel n btje!
|
Citaat:
|
Hijgen, kreunen, grommen... grrrrrwww alles is zoooo geil! Helemaal onder de seks vlakbij je oor oeoehhh :p :p
|
tijdens sex ongetwijfeld erg leuk, maar voor huisgenoten een kamer verder...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |