![]() |
Bands uit een genre waar je niet van houdt maar die je toch goed vindt
Dat heb ik bij Scooter (omg, wat is die muziek leuk :D) en ICP, terwijl de rest van de resp. genres me eigenlijk nix tot iets negatiefs doen.
|
Napalm Death, Nasum (grindcore)
NIN (industrial) Blood for Blood (hatecore) Choking Victim, OpIvy, Bosstones (ska(punk)) |
idd scooter, maar dat komt puur om dat foute duitse accent
|
taproot en linea 77, en westlife natuurlijk
|
mindless self indulgence
|
NIN (Industrial), Uncurbed en Converge (Hardcore)
De bands zijn de enige van hun soort in mijn muziekcollectie. |
Hellfish & producer (Tekqkno)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nasum en Gorerotted (grindcore)
Dj Shadow (dj/dance) Kyuss/Fu Manchu (stoner rock) The sunclub :( En over scooter, voor die man moet je respect hebben, die maakt al 10 jaar dezelfde klotemuziek :P |
Citaat:
:p |
t-spoon
|
Justin Timberlake (gaypop)
Scooter (huis) Rachmaninov (klassiek) |
Citaat:
|
The Cranberries
The Bloodhound Gang Ultima Thule Slipknot (alleen de eerste CD) Nightwish (vooral Wishmaster) en sommige nummers van Rhapsody |
Citaat:
|
Tracy Chapman
Lynyrd Skynyrd :) |
The Roots
|
uhm ik vind backfire - still dedicated wel een aardig nummer
|
Junkie XL en Scooter is wel nice ondanks dat ik niet zovaak naar deze soort muziek luister. ;)
|
britney spears (serieus)
verder vind ik in zowat elk muziekgenre wel *iets* leuks. er zijn weinig genres waarvan ik echt NIKS leuk vind (of leuk zou kunnen vinden)(of ik ken et genre nog niet ofzo;)) |
eigenlijk hou ik van de meeste genres wel :) met natuurlijk wel uizonderingen...maar daar vink dan ook echt niets van goed
|
ik vind stiekem wel Milk Inc leuk...en Kate Ryan.. :o En Snap :o
jaja shoot me alsjeblieft. |
Citaat:
|
Hier draait Still Dedicated stiekem ook weleens :D
|
Iedereen die 17 is of ouder heeft op een bepaald punt in z'n leven Snap cool gevonden denk ik.
|
Sugababes
All Saints |
Citaat:
|
Ach ik vind t allemaal wel te verdragen, maar de cd still dedicated vind ik t gaafst om een of andere duistere reden.
Maarja dat mag niet uitlekken vanwege m'n trendcore/trash imago natuurlijk :D ;) |
Citaat:
ik durf te zeggen dat Backfire! veel heeft betekent voor de nederlandse scene, en dat doen ze nog steeds... |
Is ook zo. Een van de weinige nl bands die in t buitenland succes hebben momenteel i guess.
|
Ik vind de Misfits gaaf.
|
sick of it all, atreyu (hardcore)
nelly furtado, blof (top 40) |
beastie boys
|
Citaat:
|
Dune
Nelly furtado Will young |
Citaat:
|
Citaat:
|
*schaamt zich een beetje* westllife
|
Stratovarius, ben verder absoluut niet geïnteresseerd in moderne metal (bij Black Sabbath houdt het eigenlijk op bij mij).
|
alle rock jaren 60/70/80
sommige hardcore |
N*E*R*D ( Hip-hop)
Kyuss ( Stoner) Pulse Ultra ( Nu-Metal) |
Geen bands wel personen;
Johnny Cash Willie Nelson |
Citaat:
Bad Religion (punk-rock) NIN (industrial) Bongzilla (stoner muziek, mix van veel verschillende genres) |
hollenthon: geen idee wat voor een metal dat precies is, maar ik hou over het algemeen absoluut niet van grunts, terwijl ik het bij deze band gewoon kan uitstaan. Hetzelfde geldt ongeveer voor septic flesh, al ken ik dan niet zo heel goed.
|
Citaat:
|
Faithless(dance)
Underworld(dance) Lamb(eh..) |
Citaat:
|
Face Tomorrow (indierock)
Jimmy Eat World (emo?) |
NIN..alle cds en EPs van :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |