![]() |
Populairste muziekforummer, ronde 1, dag 9
Iedereen mag 1 x stemmen (per poule dus), beste 3 van beide poules gaan door.
Geen geouwehoer hier, althans niet teveel, post alleen je stem en je uitleg. De volgende 6 zijn genomineerd voor dag 1 (Roel heeft nummers getrokken, hij kent nummers niet) Al door naar de volgende ronde: http://ufke.time2host.de/door.html Ja, vandaag 2 nieuwe poules. WELKE WELKE WELKE? DE VOLGENDE: Poule A LeRatLuciano Jellerd SounD '|'he Prophet Mr.Beefy Rebirth of Cool Poule B J-tjuh Ulfheidin Chaoster Nighttime Bird Roxy McMotion |
'|'he Prophet
anderen ken ik niet, doe maar Chaoster |
haha wat een kutpoules :D
Poule A: jellerd, Haarlemmer Poule B: Nighttime Bird, ook Haarlemmer, Roxy gaat toch wel door. |
1: '|'he Prophet
2: Roxy, want die heb ik een, herstel, TWEE keer gezien. |
2: Ulfheidin |
moeilijk, moeilijk
'|'he Prophet -> omdat ie altijd zo aardig doet.. roxy -> mede ska-verslaafde |
Poule A:
Moeilijk, denk ik nog even over na. Poule B: Roxy |
[LET OP OFFTOPIC GEZEVER!!]
UFKE:! hoeveel dagen komen er nog van ronde 1? en hoegaat ronde 2 dan in zn werk? |
[LET OP: OFFTOPIC ANTWOORDPOGING]
ronde 2 wordt 1 vs. 1 deathmatches. |
Citaat:
Ronde 2 is 1 tegen 1. Elke dag 6 wedstrijden. Ronde 2 duurt zal een dag of 10/11 duren. |
heersch!
|
uhm maar dan is bij de finale het halve forum al op vakantie :/
|
maar die 6 wedstrijden per dag komen dan in 1 topic?
anders is et niet eerlijk dus bijv. topic wordt geopend. vandaag: bla - bla bla - bla bla - bla bla - bla bla - bla bla - bla zegt u t maar |
Citaat:
Ik zal het schema vandaag met Friso bespreken. |
frisóóóó
|
Citaat:
|
- '|'he Prophet, omdat ie mij een lekker ding vindt :p..
- Roxy, omdat ze extreem hip de neiging had om engels tegen me te gaan lullen.. |
rebirth of cool
roxy |
Poule A
Rebirth of Cool Is dat niet.. DE ZANGER VAN PLAYROLL Poule B Roxy (y) |
a :the prophet
b: nighttime bird |
2: Roxy |
1 - Jellerd
2 - Roxy |
A: '|'he Prophet, omdat ik van de andere geen posts voor me kan halen en dus niks boeiends te melden hadden.
B: Ik zou Ulfheidin stemmen, ware het niet dat die hier al in geen tijden is geweest. Dus ik ga voor landgenoot, Nighttime Bird. |
prophet
chaoster |
A: Ik zat te kiezen tussen Rebirth of Cool/Prophet/Mr.Beefy.
Ik ga voor Mr.Beefy. Omdat hij een newbie is die nog enigzins cool is en omdat ik hem over het gezicht heb gelikt bij less than jake. B: Roxy, lijkt me logisch. Klein, Lief, Geil en Aardig ;) Ohja: ik vind dat mcmotion ook door moet gaan. |
Ik krijg zowaar stemmen :eek:.
a: Rebirth of Cool, omdat die wel leuk post meestal b: Zit te twijfelen...maar toch maar McMotion, vanwege goede muzieksmaak en geniale gekke bekken :D |
Citaat:
|
'|'he Prophet
j-tjuh |
LeRat natuurlijk (y) :)
|
Poule A...
Prophet: Aardig, post goed, in het echt ook cool Mr.Beefy: In het echt heel cool, op het forum weet ik het nog niet zo Rebirth of Cool: Aardig, post goed Ik ga toch maar voor Rebirth of Cool, Prophet haalt het toch wel. |
Citaat:
En dan te bedenken dat ik pas een paar dagen weer post na maandenlange afwezigheid :o. |
Citaat:
moet je nagaan als je hier maanden lang post.. |
A: SounD
B: Roxy of Nighttime Bird.. moeilijk.. Nighttime Bird, omdat ik die eigenlijk in het echt gezien had moeten hebben :) |
Nighttime bird is idd cool, we delen een emotionele liefde voor glassjaw...
Hij moet ook door. |
1: SounD (mede-Hoofddorper en Lans- ganger)
2: Ulfheidin |
1. '|'he Prophet
2. Nighttime Bird |
Poule A
Rebirth of Cool Poule B Nighttime Bird |
Tussenstanden:
Poule A LeRatLuciano 1 Jellerd 3* SounD 3* |'he Prophet 12 Mr.Beefy 1 Rebirth of Cool 5 Poule B J-tjuh 1 Ulfheidin 3 Chaoster 2 Nighttime Bird 5 Roxy 11 McMotion 2 *Morgen extra wedstrijd met deze 2 leden als de stand zo blijft. |
SounD
Roxy |
Oeh, ik sta bijna voor :)
A. Rebirth of Cool B. Roxy |
A: Rebirth of Cool (ze hadden zo'n lekker optreden in de oude schouwburg van Assen :D :p )
B: Roxy (geile donder! en ze rijdt nog paard ook (y) ) |
A: 'I'he Prophet: omdat hij hetzelfde Slayer-shirt heeft als ik
B: Ulfheidin: evul maar niet al te bekrompen |
Poule A
'|'he Prophet Poule B Ulfheidin |
Citaat:
|
a. sounD
b. Roxy |
SounD en Nighttime Bird natuurlijk! ;)
|
1. jellerd
2. mcmotion(vreemd dat hij zo weinig stemmen krijgt Waar ik het ook niet mee eens ben is als mensen zeggen. Ja blabla gaat toch wel door ik stem maar op .... Beetje vervalsing of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Welke forummers vind jij het best(op alle punten) en dus niet ja die vind ik het best maar ik ga toch een anders stemmen geven zodat die de ronde doorkomt. |
a: LeRatLuciano
b: McMotion, voor z'n gave fotomanips |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |