![]() |
tip: passenger
ik weet neit of er al topic over is geweest maar graag zou ik de band passenger in uwer aandacht willen plaatsen
het is een project van de znager van In Flames anders friden. en het klinkt compleet anders dan wat je van in flames gewend bent. vooral als je bijv. jesterrace hoort en dan naar dit album gaat is een te grote stap om te begrijpen. Maar zoals in flames een beetje evolueerde naar reroute to remain zo'n grote stap is passenger weer. Er word op het hele album misschien 3 zinnen gegrunt!! Het klnikt ergens heel commercieel, maar dit heerscht :D Ik vind eht prachtige soms bijna rustgevende muziek en afentoe felle refreinen erdoorheen. Het is meer rock dan metal, maar ik vind het mooi om de stem van anders friden eens te horen als hij niet constant grunt/ Hij heef teen erg sfeervolle stem en hij kan goed grunten. dus maak nu wel weer em tin flames een rauw album:P en gebruik passenger om je andere muzikale ei kwijt te raken. Zo is er evenwicht :) luister maar eens naar deze nummers: I die slowly in my head just the same circles |
is wel duchtig ja.
denk alleen niet dattie dat live kan waar maken. |
Download gewoon deftones - passenger :o
|
Citaat:
|
iggy pop - passenger is een gaaf nummer
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind passenger leuke muziek. voor 1 nummer. Elk nummer lijkt op elkaar, volgens zelfd opbouw, zanglijnen, eentonigheid alom. totaal overgehyped. |
klinkt zeker lekker (ter afwisseling)
et lijkt soms wel wat te veel op elkaar, maar ach.. daarbij vind ik dan wel weer dat In Reverse een ontzettend goed nummer is |
Citaat:
Elk nummer lijkt op elkaar, volgens zelfd opbouw, zanglijnen, eentonigheid alom. totaal overgehyped. ;) |
Citaat:
Amen. |
Pfff dat die gast maar weer eens wat goede muziek gaat maken. Oude In Flames is nog steeds het beste waar die kerel ooit aan mee heeft gewerkt, naar mijn mening.
Behind Space! |
Citaat:
|
Citaat:
vooral op tokyo showdown... and now i'm gonna tak you all.... BEHIND SPACE!!!! |
Citaat:
en chino is live een vette frietzak die zn tekst amper weet. maar goed, Elke in flames plaat kan mij wel bekoren, dus ik ben benieuwd |
Deftones is koel man
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |